Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jenta mi er veldig glad i å tegne. Å da spesielt på slike ferdige tegninger. Men i lengden blir jo dette noe dyrt da hun enda bare rabler over slt. Så jeg tenker litt på printer? Vil dette kunne lønne seg? Hva tenker dere eventuelt hvilken printer anbefaler dere?
Printer er alltid greit å ha tenker jeg. Og til hennes bruk trenger du hovedsakelig kun svart/hvitt blekk. Gjerne greit med scanner slik du kan lagre tegningene digitalt om du ikke vil ta vare på alt.
Hp har jeg vært fornøyd med sålangt.
Vi he printer. Kun svart/hvitt printer og da går den sjelden tom for blekk
Ellers er det masse billige tegneaktivitetgrwier på Staples. Bøker med en Haug av klistremerker for eksempel
Vi har en helt enkel multifunksjons printer (print, scann og kopi) som vi er veldig fornøyd med https://www.clasohlson.com/no/p/38-8990. Den er ikke helt topp hvis man skal printe ut bilder i farger (eks foto bilder), men helt super som printer på hjemmekontor og til fargeleggings tegninger. Veldig enkel i bruk. Vil anbefale å printe ut tegninger på begge sider så sparer dere litt ark.