Aktiviteter for oss i Trondheim!

Sinikka

Gift med forumet
Hei! Vi har en ting gående hvor vi har avtalt å ha treff hver andre torsdag, men det er jo mye man kan finne på med baby i Trondheim by og jeg kan ikke skryte av å ha så mange venner med barn så da spør jeg her om det er noen interesse for å finne på ting og tang.
Jeg kan jo nevne noe som er å finne på:

Babysvømming i Husebybadet
. - Du kommer bare når det passer deg (man, ons og fredag mellom 14:00-15:00) betaler for den gangen du er der og en instruktør går rundt. Kan være morsomt å være flere da. [;)] (pris = 65 voksen + 35 barn)

Åpen musikkbarnethage på Musikkmanesjen
. De har kursene "musikk fra livets begynnelse" som virker veldig morsomme men som jeg ikke rakk å melde oss på i første omgang. Men de har åpen musikkbarnehage på lørdager, koster 20,- per gang. [:)]

Åpen barnehage på Sverresborg Museum - en kulturhistorisk åpen barnehage som er åpen mandag, onsdag og torsdag og har også Musikk i åpen barnehage tirsdag kl.13.00. Koster 20,- per gang der og mener jeg.

Babykino - Hver onsdag klokken 13:00 på Prinsen Kino

Og det finnes sikkert mange flere aktiviteter som kan være gøy å være med på nå og da. Jeg tror musikkmanesjen kan være gøy selv om de ennå er små, men Sverresborg er de kanskje litt små for ennå?
Uansett så håper jeg noen synes dette ser like gøy ut som meg! [8D][:D]

Gode forslag, Heidi! Jeg blir gjerne med på flere av de du nevnte, men enig at Museum er kanskje litt tidlig..
Er litt stress framover nå mot dåpen neste helg (får huset fullt av "svigerslekt" fra torsdag-tirsdag), men etter det er jeg gjerne med på det meste[:)] Er veldig gira på å prøve babysvømminga!

Jeg tror forresten også at det skal finnes en åpen barnehage på Moholt som driver med babysang. Har litt lyst til å prøve det også en gang, men har ikke fått sjekket opp hvor og når, men vet at det er gratis[:)]

Godt tiltak! Jeg var på babysvømming i Husebybadet for to uker siden, veldig gøy. Det går jo ann å kombinere med en kaffe her hos meg og, bor to minutter å gå derfra:)

ORIGINAL: Trinea

Godt tiltak! Jeg var på babysvømming i Husebybadet for to uker siden, veldig gøy. Det går jo ann å kombinere med en kaffe her hos meg og, bor to minutter å gå derfra:)

JAAAA[:D] Jeg vil gjerne være med Trine! (Selv om jeg ikke drikker kaffe da...[8|]men veldig glad i vann[:)]) Og når vi (les:barna) blir større er jeg veldig glad i vin også[:D]

Hehe:) Har både vann og kaffe, jeg, til dagtid. Ellers kan jeg friste med te eller saft også[8D]

Hehe, høres bra ut! Jeg er med![:D]

Jah! God ide! [:D] Knotete for meg å komme meg til Saupstad, bodde på Flatåsen før så jeg ser for meg at det bare er å gå, så kommer jeg på at jeg må ta buss. [>:][8D] Men hva gjør man ikke for en god sak! [:D]

Jeg elsker kaffe. [;)]

ORIGINAL: Persillen

Jah! God ide! [:D] Knotete for meg å komme meg til Saupstad, bodde på Flatåsen før så jeg ser for meg at det bare er å gå, så kommer jeg på at jeg må ta buss. [>:][8D] Men hva gjør man ikke for en god sak! [:D]

Jeg elsker kaffe. [;)]

Vi kan sikkert avtale å ende opp på samme buss...jeg må også "lære meg" å kjøre buss igjen nå når kuldegradene kommer så sambo tar bilen.[:D]

ORIGINAL: Mittførste

Jeg tror forresten også at det skal finnes en åpen barnehage på Moholt som driver med babysang. Har litt lyst til å prøve det også en gang, men har ikke fått sjekket opp hvor og når, men vet at det er gratis[:)]

Ja! Babysang er koselig, Irja elsker sang og musikk så det kan bli moro! Derfor jeg har så lyst til å prøve musikkmanesjen også. Kan også ringe musikkmanesjen og høre etter hvilken aldersgruppe det passer best for, men siden de allerede har kurs på gang med augustbarn så regner jeg med de har noe for de aller minste. [;)]

Vi også vil være med!!!!![:D] Er med på alt vi=) Mathea sa i dag at hun savner alle herlige bebisene fra BV![8D]

ORIGINAL: *Jordbæra*

Vi også vil være med!!!!![:D] Er med på alt vi=) Mathea sa i dag at hun savner alle herlige bebisene fra BV![8D]

Hehe, herlige Mathea

ORIGINAL: bell80

Vi er også med!! Høres ut som fine aktiviteter :) Lillegutt er veldig glad i å bade, men har ikke prøvd babysvømming ennå, det her vi lyst til![:D] Og sang er han også glad i! Og mammaen er glad i kaffe[:)] (og er enig med Mittførste at vin også er godt når barna blir litt større[:)])

Er det forresten på Byhaven også neste torsdag?

Ja, vi ble ikke enige om noe annet, såvidt jeg fikk med meg ihvertfall[:)] Skal prøve å rekke det, men svigermor og "sviger-tante" kommer på kvelden, så det er mulig jeg står med hue i vaskebøtta og stresser...[8|] Men skal prøve å være ute i goood tid...[:D]

ORIGINAL: Mittførste

ORIGINAL: bell80

Vi er også med!! Høres ut som fine aktiviteter :) Lillegutt er veldig glad i å bade, men har ikke prøvd babysvømming ennå, det her vi lyst til![:D] Og sang er han også glad i! Og mammaen er glad i kaffe[:)] (og er enig med Mittførste at vin også er godt når barna blir litt større[:)])

Er det forresten på Byhaven også neste torsdag?

Ja, vi ble ikke enige om noe annet, såvidt jeg fikk med meg ihvertfall[:)] Skal prøve å rekke det, men svigermor og "sviger-tante" kommer på kvelden, så det er mulig jeg står med hue i vaskebøtta og stresser...[8|] Men skal prøve å være ute i goood tid...[:D]

Vi må lage en minne-på-om-treff tråd over helgen! [:D]
Håper du kommer, men det var det med baby og god tid. Finnes ikke noe som heter god tid med knøtt har jeg funnet ut. [8D] Det var jo superflaks at du ringte når du gjorde i går for da hadde hun nettopp spist, jeg hadde akkurat skifta bleie, så jeg bare kledde på henne, la henne i vogna, fiska sammen stæsj og dro. [8D]

Jeg og er med på alle aktiviteter. Trym savner alle babyene han også, og spesielt Mathea, som sjarmerte han i senk forrige uke[:D]

Hehe, er jo supermoro nå når de begynner å bli større å få litt interesse av hverandre, så er det ikke bare mammane som koser seg[8D]

Vi må lage en minne-på-om-treff tråd over helgen! [:D]
Håper du kommer, men det var det med baby og god tid. Finnes ikke noe som heter god tid med knøtt har jeg funnet ut. [8D] Det var jo superflaks at du ringte når du gjorde i går for da hadde hun nettopp spist, jeg hadde akkurat skifta bleie, så jeg bare kledde på henne, la henne i vogna, fiska sammen stæsj og dro. [8D]

Ja, det var imponerende, Heidi!! Du kalles herved Heidi "Spontan-med-baby"! [:D]

Irja savner ingen! Hun er så selvopptatt atte. [8|]
Men mammaen hennes savner alle bebisene, sååå søte alle ihop! [:D]

Irja savner ingen! Hun er så selvopptatt atte. [8|]
Men mammaen hennes savner alle bebisene, sååå søte alle ihop! [:D]

Pøsh Irja savner gutta[;)] 

Back
Topp