• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Aktiviteten i magen

lykke88

Forelsket i forumet
Jeg har en propell i magen!  Sparker som bare det.. Nå begynner det bli tydeligere for partneren og, stor forskjell på første sparkene for 2,5 uke siden og i går! ;-) Hærlig! ;) Er det for stille beveger jeg litt på magen er det full rulle igjen"! ;) Så lett kjenne aktivitet og slipper redselen! ;-) Som de sa jeg er svært heldig som har aktivitet så lenge og så mye! ;-) På ul hadde de problemer med å ta bilder siden han/hun ikke var i ro! ;-) Artigt! :) Godt for en kommende mamma å vite att han/hun har det bra!

Fikk foresten beskjed på ul att hjerne og ryggmargen var fin.. Jeg har det perfekte svangerskap med ett barn som føller kurven! :-) Deiligt og det gjør meg lykkelig! emoticon

så herlig :D

Herlig å kjenne en mye liv å rørelse! Høres ut som du kan få mye å passe på når du blir småbarnsmor ;-)

Så mye aktivitet allerede? Jøsses! Jeg kjenner en del etter tur i skogen og ridetur, når bevegelsen min er over og når jeg legger meg på kvelden, men aldri ellers og sambo kan ikke kjenne det enda. Skal på UL i morgen og er rimelig spent!!!

Mae skrev:
Herlig å kjenne en mye liv å rørelse! Høres ut som du kan få mye å passe på når du blir småbarnsmor ;-)

Kan se slik ut ja!! ;-)

Hufserufsa skrev:
Så mye aktivitet allerede? Jøsses! Jeg kjenner en del etter tur i skogen og ridetur, når bevegelsen min er over og når jeg legger meg på kvelden, men aldri ellers og sambo kan ikke kjenne det enda. Skal på UL i morgen og er rimelig spent!!!

Ja, det er mye men deilig! ;-) Syns du kjenner en del også jeg, for jeg er jo to uker foran deg! :-)
Masse lykke til på UL! :-) Det er fantasstisk, så nyt ul! :-)

Back
Topp