Aktivitet?

StorkNebb

Elsker forumet
Good morgen jenter!

Er dere flinke til å være i aktivitet?

Selv har jeg kontorjobb og sitter stort sett hele dagen, og når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så trøtt at jeg er helt i koma! Så ikke så flink til å trene her..
Prøver å rusle en tur et par ganger i uka da..
Men det er sikkert ikke nok til å ruste opp kroppen til det som kommer..

Tips?

jeg har en 1 åring snart, så ja, hehe, jeg er i mye aktivitet:p og har en vaskejobb,så får bevegd meg litt der å, så går jeg trille turer, ikke de lengste turene,men.. :p

Jeg har også en kontorjobb og har ganske rolige dager på jobb. Tenker hver dag at jeg skal begynne å trene litt men det blir bare med tanken for når jeg kommer fra jobb ender jeg som regel på sofaen. Men nå når vi går mot sommer har jeg et håp om å komme meg litt mer ut...gå litt korte turer iallefall. Er så redd for å miste igjen at jeg er nesten blitt livredd for å røre meg for mye[8|]

jeg jobber i bhg så får no bevegd meg der. men er så sliten og tom for energi pga blant annet spying, så er late dager på sofaen her. lyst å snakke m legen om sykmld jeg, er så gåen... blæhh...[:'(]

har hund så jeg får bevegd meg litt på turer, men han trenger ikke så lange turer så hender ofte det bare blir en liten rundtur..

Men jeg tar litt knipeøvelser innimellom da for å få litt bedre samvittighet [:D] Kniper litt på jobb, i bilen og i sofaen..

jeg trur jeg har ett normalt aktivitetsnivå..
er frisør, så bli ikke mye på jobb.
men sykler, går en tur eller på vinteren en langrennstur nesten hver kveld:))
I dag er jeg veldig fornøyd. i det fine været fikk jeg det får meg at jeg skulle sykle og besøke mamma og pappa. de bor ca fem mil unna. lenger opp på fjellet, så veldig mye oppover!!!!
gikk fint det, men kjenner jeg kommer til og sove godt i natt:)))

Heii=) jeg har en valpe gutt som trenger mye oppmerksomhet. Vi er ute å går turer flere ganger om dagen=)
Du kan jo bare ta deg en rusle tur i nærmiljøet? Da blir du ikke så fort trøtt heller=)

Back
Topp