Snickers Gift med forumet 16 Jun 2010 #1 Hei! Er det noe aktivitet på dette lille søte forumet? Jeg har en gutt født i -05, jeg, så jeg tenkte jeg skulle stikke innom fra tid til annen ;-)
Hei! Er det noe aktivitet på dette lille søte forumet? Jeg har en gutt født i -05, jeg, så jeg tenkte jeg skulle stikke innom fra tid til annen ;-)
Mikke Glad i forumet 19 Jun 2010 #4 Titter innom av og til, men siden få skriver er det somregel ikke noe å svare på heller da[;)]
mamsemor Forumet er livet Aprilbarna`15 19 Jun 2010 #5 ORIGINAL: Mikke Titter innom av og til, men siden få skriver er det somregel ikke noe å svare på heller da[;)] Det får vi endre på! [:D]
ORIGINAL: Mikke Titter innom av og til, men siden få skriver er det somregel ikke noe å svare på heller da[;)] Det får vi endre på! [:D]
G Gullamine Glad i forumet 6 Jul 2010 #6 ORIGINAL: Mikke Titter innom av og til, men siden få skriver er det somregel ikke noe å svare på heller da[;)]
ORIGINAL: Mikke Titter innom av og til, men siden få skriver er det somregel ikke noe å svare på heller da[;)]
B bondekone Forumet er livet 7 Jul 2010 #7 jeg er innom å ser hver dag, prøver å skrive litt,men ikke ofte en får svar