Aktivitet siste uker før fødsel

Jeg har vært ganske inaktiv de siste mnd pga vondt bekken. Blir spennende å se hvordan kondisen er når han er ute :p
 
Jeg har pådratt meg en skikkelig forkjølelse nå 4 dager før termin, så her er det trening nok å komme seg fra senga til sofaen og innom doen hver gang jeg må tisse. [emoji23]
Håper forkjølelsen slipper taket før fødsel :) Ikke å anbefale å føde med forkjølelse, fødte i går kveld og har vært skikkelig forkjøla i mange dager nå :(
 
Håper forkjølelsen slipper taket før fødsel :) Ikke å anbefale å føde med forkjølelse, fødte i går kveld og har vært skikkelig forkjøla i mange dager nå :(
Jeg har vært i bedre form i dag en dagene tidligere, men så kjennes det ut som at ungen har tenkt seg ut snart også.
Så nå er jeg litt spent på hva som skjer i grunn..
 
Jeg har vært i bedre form i dag en dagene tidligere, men så kjennes det ut som at ungen har tenkt seg ut snart også.
Så nå er jeg litt spent på hva som skjer i grunn..
Så bra :) Var skikkelig ubehagelig å være forkjøla og føde, den tørre sykehus luften gjør det hele værre :( Godt å være hjemme igjen :)
 
Merker selv at jeg er ekstremt sliten, men har vært aktiv nå de siste ukene pga. Både skole og flytting, men merker jeg burde ta det litt med ro..
 
Synes bare jeg trøttere og trøttere igjen, jeg.. kroppen som kanskje ber meg hvile fordi noe er rett rundt hjørnet? :p *krysserfingrene*
 
Synes bare jeg trøttere og trøttere igjen, jeg.. kroppen som kanskje ber meg hvile fordi noe er rett rundt hjørnet? [emoji14] *krysserfingrene*
Jeg har begynt å ta en ettermiddagslur. Ser ingen grunn til å slite meg ut :) Krysser fingrene for at det skjer noe snart hos deg :)
 
Gikk en 20min tur igår, idag har jeg ikke orker noe. Mye kynnere selv om jeg er rolig..
stikkinger nedentil og nedpress. Tror det er modning på gang :p
 
Jeg har begynt å ta en ettermiddagslur. Ser ingen grunn til å slite meg ut :) Krysser fingrene for at det skjer noe snart hos deg :)

Har begynt å sove litt ekstra jeg også, men må passe på så det ikke blir for mye slik at jeg ikke får sove til natta igjen ;)
Ja, håper det skjer noe snart. Har vært så fokusert på ønsket om å
hverken få julaftenbaby eller nyttårsaftenbaby, at jeg ikke engang har tenkt tanken på hvordan ventetiden på overtid blir :p
 
Har begynt å sove litt ekstra jeg også, men må passe på så det ikke blir for mye slik at jeg ikke får sove til natta igjen ;)
Ja, håper det skjer noe snart. Har vært så fokusert på ønsket om å
hverken få julaftenbaby eller nyttårsaftenbaby, at jeg ikke engang har tenkt tanken på hvordan ventetiden på overtid blir :p

Samma her! Nå er jeg redd for at jeg skal gå over termin :/ huff a meg, det håper jeg ikke skjer as!
 
Back
Topp