Aktivitet = maaaange kynnere

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Ser ut som at samme hva jeg gjør får jeg kynnere. Løping sammen med barna gir steinhard mage. Rask gange gir steinhard mage. Skiturene i dag ga steinhard mage. hehe.. Trenger ikke all denne øvelsen jeg, skal ha keisersnitt :p Merker at jeg får mye nedpress også ved mye aktivitet - noe jordmor sa var helt normalt som tredjegangs. Allikevel synes jeg det er litt ubehagelig, føler at jeg må knipe. Setter meg som regel ned og tar det rolig til nedpresset går over! :)
Regner med vi er maaange som har det slik?! :D

Huff det er plagsomt med kynnere! har heldigvis ikke fått nedpress enda.. har bare litt kynnere hvis jeg anstrenger meg og etter sex..

Har mye kynnere ja. Min 3. så kjenner mere nå enn før.
Men har fått beskjed om å ta det rolig. Skal være mest mulig i ro, pga morkaka som ligger skjevt og må ikke framprovosere blødning. Men klare litt sånne vanlige husmorting i rolig tempo. Men kynnerene kommer likevel.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også begynt å få endel kynnere når jeg er i aktivitet. Jeg har gått masse i påsken, noe som dessverre fører til mere Mensmurringer, vonde tak nederst i magen, hard og stram mage og noen ganger nedpressfølelse. Jeg har ikke noen erfaringer med slike ubehageligheter fra tidligere i svangerskapet, så synes nesten det er litt skummelt. Men jeg leser jo stadig om kvinner som forteller om de samme opplevelsene, så trolig er det helt ufarlig.... Er 20 uker på vei.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Var i dag i slalombakken med barna, hvor jeg fulgte frøkna en del, hun øver seg på å ta heisen alene. Ble myyye gåing og ståing og dermed mye nedpress og kynnere. Samtidig murret det i korsrygg og hofter?! Håper det ikke er bekkenløsning på vei! Hadde det med første mann, men slapp unna i svangerskap nummer to. Kan bare være at jeg var sliten også da!!

Back
Topp