Aktivitet i magen?

Noen av dere som kjenner spark utenpå magen nå? Eller altså at pappaen kan kjenne det utenfra?
Jeg kjenner liv flere ganger daglig, men usikker på om jeg kan kjenne det utenpå, eller om det er bare det at jeg "vet det skjer" fordi jeg kjenner det innenfra :hilarious:
Er 24+5 i dag. Har litt ekstra polstring på magen, og bærer nok litt "inni" magen. SF mål er helt på gjennomsnittet.

Kjente spark fra utsiden i uke 18 med første født i fjor, med morkaken bak.
Kjente spark fra utsiden i uke 16-17 nå med andre, morkaken foran :happy:

Er nå i uke 24+2.
 
Har kjent spark siden uke 18, ikkje veldig store mengder da, men artig å kjenne❤️I dag så kjenner eg veldig mye om dagene❤️Til tider tror eg det er sirkus der nede og noe saltoer❤️spesielt på kvelden før eg legger meg og på morgenkvisten når eg våkner❤️Ser heile magen beveger seg når ho holder på❤️
 
Tidvis ekstremt mye liv å kjenne. Hun gjemmer seg for far da, så han får sjeldent kjenne. ;)
 
Tidvis ekstremt mye liv å kjenne. Hun gjemmer seg for far da, så han får sjeldent kjenne. ;)

Her har far i huset ikke fått kjenne noen ting enda, han trooor kanskje han kjente noe i den ene fingeren en gang :hilarious:

Jeg har kjent sparkene med hånden en håndfull ganger, men de aller kraftigste sparkene kjenner jeg nedover mot underlivet - så litt kleint å skulle kjenne etter der :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Her har far i huset ikke fått kjenne noen ting enda, han trooor kanskje han kjente noe i den ene fingeren en gang :hilarious:

Jeg har kjent sparkene med hånden en håndfull ganger, men de aller kraftigste sparkene kjenner jeg nedover mot underlivet - så litt kleint å skulle kjenne etter der :hilarious::hilarious::hilarious:
Søsteren min spurte meg om å få kjenne på spark i sommer, og jeg måtte da spørre om hun var komfortabel med å ta meg på tissen. Det ble ikke noe av, for å si det sånn. ;)
 
Har kjent tydelige spark siden uke 18, og fra uke 20 kunne man kjenne det fra utsiden også og se at magen beveget seg.
Er nå i uke 27, og ser at magen hopper eller at det kommer en tydelig kul når en fot stikker ut.
Samboer er kjempefasinert og jeg våkner ofte om morgenen med at han har en hånd på magen ❤
 
Har kjent tydelige spark siden uke 18, og fra uke 20 kunne man kjenne det fra utsiden også og se at magen beveget seg.
Er nå i uke 27, og ser at magen hopper eller at det kommer en tydelig kul når en fot stikker ut.
Samboer er kjempefasinert og jeg våkner ofte om morgenen med at han har en hånd på magen ❤

Åh så koselig! :Heartred
 
Masse aktivitet hele dagen her :smiley-angelic003 turner og sparker mye. Hodet ligger ofte veldig høyt oppe og kjennes godt. Hun blir sinna om jeg sitter mye fremoverlent. Det vises og kjennes godt på utsiden :love017 26+4
 
Ligger og slapper av og kjenner sånne rytmiske hopp. Er ikke første gang! Og jordmor sa så fint nor jeg var der sist at nå har den hikke :joyful: merker blir litt bevegelse nor den har hikke. Men koselig :happy:
 
Ligger og slapper av og kjenner sånne rytmiske hopp. Er ikke første gang! Og jordmor sa så fint nor jeg var der sist at nå har den hikke :joyful: merker blir litt bevegelse nor den har hikke. Men koselig :happy:

Rundt kl 01 så begynner han alltid å hikke, og så går det over i utbryterkunster så heile magen hoppe! Kjempe fasinerande, kvar einaste kveld! Holder ofte på i eit par timer❣ sjeldent så mykje liv på dagtid, friste jo å vekka heile huset så dei kan få kjenne :woot:
 
Rundt kl 01 så begynner han alltid å hikke, og så går det over i utbryterkunster så heile magen hoppe! Kjempe fasinerande, kvar einaste kveld! Holder ofte på i eit par timer❣ sjeldent så mykje liv på dagtid, friste jo å vekka heile huset så dei kan få kjenne :woot:
Hehe så kjekt! Her er det liv og røre hele dagen :hilarious: så her får di kjent og sette magen ta helt av :hilarious:. Sitte for det meste i ro og ligger på sofaen så di små koser og snakker mye med magen :happy: og e det full trubo i magen :hilarious:
 
Her blir det sterkere og sterkere for hver dag. Og i motsetning til mini, så sparker lillesøster villig mot både pappas hånd og katten :p katten bare ser dumt på meg når han føler bevegelse under seg i magen min :hilarious:
 
Back
Topp