Aktivitet i magen

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Lurer på hvordan aktivitets nivået er i magene deres nå? Er ikke så mye boltre plass nå ;)
Merket at min sover store deler av dagen og er veldig rolig.. strekker seg litt her og der :)

Her er hun spinn vill ! Vært det siden jeg kjente det første gang. Kan ikke si at jeg merker hun har dårligere plass annet enn at det ser ut som hun kommer ut av meg noen ganger :p

Er kjempe aktiv. Mye mer enn med de to andre.

Kjempeaktiv her og! Jordmora på ultralyden var helt satt ut over hvor aktiv han var. Har pleid å være så sindig og rolig alle ul'ene jeg har tatt, men idag var det full fest. Var der inne i over en time, hun slet skikkelig med å få målt. :o

Varierer fra dag til dag... Vondt når han er veldig aktiv pga plassen :p men mer veldig aktiv enn rolig :pmen har vært litt mer rolig den siste tiden, men er jo trangere nå:p

Lurer på hvordan aktivitets nivået er i magene deres nå? Er ikke så mye boltre plass nå ;)
Merket at min sover store deler av dagen og er veldig rolig.. strekker seg litt her og der :)
Her og er han mye roligere. Bare dulter litt innimellom og i perioder blir jeg bekymret fordi jeg ikke har kjent han på lenge (har nok kjent han, bare ikke merket det bevisst). Var på kontroll hos jordmor i dag og hun dytta borti han mens hun lytta på hjertelyden for å se om pulsen responderte. Det gjorde den, gikk fra 140 til 160 med én gang. Så han har det nok bra, bare en rolig type som kanskje ligger med beina innover mot ryggen min ;) Men jeg skulle ikke nøle med å ringe føden om jeg var bekymret, for det var så kjapt og enkelt å sjekke ståa, og dette var ikke tiden å bruke energi på å bekymre seg, sa hun :)

Det varierer, hun har endret bevegelsene fra kraftige spark til heller romsterende bevegelser. Kan plutselig kjenne (og se) at foten står ut av/beveger seg over magen og kan nesten holde i den. Men merker at hun har dårligere plass :-) har fortsatt mange aktive periode på dagen og på natta :)

Jeg tror jeg ser ut som et svartblålilla blåmerke på innsiden. Hun er helt spinn vill ca kl 12 og ca kl 20/21. Mishandler meg i en times tid da.

Spinnvill frøken her og. Like mye som det har vært hele tiden :o

Back
Topp