Aktivitet i magen

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Veslejenta er så innmari aktiv ♥ Hun dulter til meg nesten hver gang jeg setter meg ned. Kanskje hun blir som mammaen sin, vanskeligheter med å sitte stille :p Liker å ha noe å henge fingrene i! Så fantadtisk med alle disse bekreftelsene ♡ Føler meg så utrolig heldig som får oppleve dette mirakelet igjen :)

Hærlig :) Her så kjente pappan spark for første gang :) Jeg har kjent utenpå etpar uker, men han har ikke vært tilstedet akkurat da :)

Helt fantastisk :) her har jeg faktisk kjent daglig liv i over 6 uker mn mye mer bå da... Nå kjenner jeg masse bevegelser og ikke bare et lite dunk lixom ;) jenta mi våkner spes til live når jeg skal legge meg :)

Fantastisk følelse :)
Veslejenta mi også er veldig aktiv. Var ute på jentekveld lørdag. Drakk litt brus og når musikken kom på ble det liv i vesla. Var akkurat som hun dansa inni magen. ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eg gleda meg til eg og kan kjenne nåke... På ultralyd sa jordmor at morkaka låg midt forran så det va ikkje rart at eg ikkje kjente spark og at det endå kunne ta litt tid før eg gjorde det! Så eg ventar i spenning... :)

Back
Topp