Aktivitet i magen?

Alle gode ting er tre<3

Blir kjent med forumet
Har ikkje kjent spark på ett døgn. Usikker på om jeg skal vente eller om jeg skulle ha sjekket det opp..? Hvor mye aktivitet kjenner dere nå om dagen??

Kjenner ikke mye harde spark, men fortsatt mye aktivitet, jevnt og trutt gjennom hele døgnet, selvom bevegelsene er anderledes inni der enn tidligere, er nok trangt:p..
Men hvis du ikke har kjent bevegelse på et døgn, ville jeg sjekka det altså, bare for å være på den sikre siden! :)..
Jeg har ihvertfall fått beskjed om å kontakte lege/jordmor/føden hvis jeg ikke kjenner bevegelser...

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Ta en glass med iskald saft med sukker. Kjenner du ingenting iløpet av en time så ringer du føden! Fikk den som en klar beskjed av jm på sykehuset da jeg også kjente lite. :)

Jeg ville nok kontaktet føden, etter å ha prøvd å drikke kald saft.

De ser jo at mange barn blir roligere når det nærmer seg fødsel, så det er sikkert bare en bedagelig liten baby :)

Håper det står bra til med den lille!

jeg kan bare legge meg i en stilling jeg vet babyen ikke liker, så begynner h*n å snu seg.. et døgn er lenge uten bevegelse her altså.. Her er det jevne mellomrom hele døgnet etter en viss rytme..

Her er det mye liv.

Godt de fant hjertelyd :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er det ekstremt mye liv om dagen, og det virker som magen er dritt lei av å bli strekt på... Kort tid etter han har rast fra seg kommer det sterke, lange kynnere... Nesten som magen kjefter på babyen.:P Slitsomt!!

Et døgn er veldig lenge, hadde nok tatt kontakt med føden for lengs selv. Ikke for å skremme deg, men som noen har nevnt så pleier det ikke være nok med å sjekke hjerterytmen sier de på føden, der tar de sparketest osv. Terskelen skal være lav for å ta kontakt med dem, det sier de selv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville ringt føden og blitt sjekket der. Hvis du fortsatt ikke kjenner spark, eller det er veldig merkbart mindre enn normalt, ville jeg ringt.
Hjerterytme sier jo bare at babyen lever, noe som så klart er flott, men det er ikke så veldig utfyllende ellers.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp