Aktivitet i magen. . ?

CherryCherry

Blir kjent med forumet
Eg er i svangerskapsuke 20 +6 , men kjenner ikkje noke særlig med aktivitet. Har tidligere kjent bevegelse i svangerskapsuke 17-18. Denne gangen har eg fått beskjed om at morkaken ligger forran og tar i mot bevegelsene. Har fått beskjed om at eg ikkje trenger å bekymre meg, hjertelyden var fin og alt. Men det gjer eg allikevel, letter sagt enn gjort vettø.
Er det noken som er i samme situasjon som meg?
Har hørt at andre kan ha blødninger når dei har morkaken forran, men det har eg heldigvis ikkje hatt!! *bank i bordet*.

Samme her... kjente ganskd tidlig her... men kan gå 1-2 uke mellom hver gang... va veldig bekymret t ul. Litt roligere no når æ vet koffer æ kje kjenne så mye... me savne jo å kjenne baby! M storesøster va d masse aktivitet fra uke 20... så æ håpe virkelig æ kjenne mer etterhvert ellers bli æ nok nervevrak :-(

Hadde foran liggende morkake sist svangerskap,da kjente jeg ikke noe før uke 22!Har ikke det nå,og kjent liv daglig fra uke 18..har jo sikkert litt med at jeg vet hva jeg skal kjenne etter denne gang,men kjenner uansett stor forskjell på hvor godt jeg kjenner det nå i forhold til sist!

Så er nok dewt som er grunnen tenker jeg,går nok ikke lenge før du får noe gode spark tenker jeg;)

Jeg har også morkaka foran, og har ikke kjent noen ting.. Ikke noe så tydelig så jeg har skjønt hva det er værtfall :p er førstegangs :) 19+0 imorra :D

Eg blir 3. gangs så eg veit jo ka eg skal kjenne etter, så er derfor litt bekymret for at eg ikkje kjenner desse herlige små bevegelsene ^^, var til legen igår å fikk klar beskjed at det var berre bra, men eg ville ha meg en ny time til UL. Er bekymret for at den morkaken ikkje vil vokse seg oppover(?), vil ikkje ta keisersnitt!! Også vil eg vite kjønnet, igjen :D tæhæ. . fikk beskjed på ordinære UL, at det såg ut som jente ^^. vil være heeilt sikker :)

Ja her ligger den på fremeveggen. Kjenner myyyyye mindre nå enn sist! :-/ sparkene er veeeelig dempet... Er 19 uker nå...

Kjente heller ikke før uke 22 og har morkaken foran:)

Sist hadde jeg morkaken forran, da tok det lang tid før jeg også kjente liv. Nå har jeg ikke det og kan allerede kjenne svake spark på utsiden av magen :) uke 18+6

Nå er jeg i uke 27 + 6, nå kjenner jeg sparkene på utsiden, men kun på sidene av magen :) Barnefar kan også kjenne sparkene da.

kor langt er du på vei, og har du merka forskjell fra nå til da?

Nå er jeg i uke 27 + 6, nå kjenner jeg sparkene på utsiden, men kun på sidene av magen :) Barnefar kan også kjenne sparkene da.

kor langt er du på vei, og har du merka forskjell fra nå til da?

Back
Topp