Aktivitet i magen

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Det er bare når det er absolutt null aktivitet i magen at det er verdt å bekymre seg, eller?
I dag har jeg ikke kjent noen ting, kun litt svake hikk, eller sånne sommerfuglvingeslag som man kjenner heeeelt i starten. Langt nede i magen. Ellers om dagene har bevegelsene vært oppe ved ribbeina på høyresiden.
Masse kynnere, men ingen vonde.

I går var jeg så stressa at jeg ikke husker om jeg la merke til noe bevegelse.

Synes du skal ringe jeg, de sa til meg at jeg skal ringe om jeg merker endringer.

Å legg deg flatt i en times tid, skjer d ingenting drastisk da, at du bare kjenner "litt" ville jeg likevel ringt bare for sikkerhetskyld :)

Lagt meg ned på sofaen og gnofler i meg en banan og super i meg fanta her nå :) Satser på at det ordner seg!

Fortsatt ingenting :(

Søren. 

Jeg hater å ringe ned dit, for jeg føler meg som en hypokonder. Har vært der et par turer allerede, og da blir jeg jo automatisk satt i hysterisk-båsen om det ikke er noe alvorlig.
De andre gangene har det vært pga hodepine og/eller magesmerter og besvimelse. Men de har ikke funnet noe. Så da går jeg lettet OG flau hjem igjen. Utrolig teit å føle seg flau når man skal være kjempeglad.

Skytten84 skrev:
Ta en telefon!:)

Jeg ville også ringt om jeg var deg!:)
Ingen kommer til å se på deg som hysterisk. Og OM de nå skulle gjøre det, er det verste som kan skje at de tar seg ekstra godt av deg når du kommer for å føde, for å berolige en "hysterisk" fødende!;)

Masse lykke til! Satser på babyen bare har en sovedag!:)

Gollemor skrev:
Fortsatt ingenting :(

Søren. 

Jeg hater å ringe ned dit, for jeg føler meg som en hypokonder. Har vært der et par turer allerede, og da blir jeg jo automatisk satt i hysterisk-båsen om det ikke er noe alvorlig.
De andre gangene har det vært pga hodepine og/eller magesmerter og besvimelse. Men de har ikke funnet noe. Så da går jeg lettet OG flau hjem igjen. Utrolig teit å føle seg flau når man skal være kjempeglad.

Slik tenker jeg også! Men ring ned, bedre å bli sett på hysterisk enn å angre i ettertid. Er sikkert ikke noe farlig, men veldig fint med en sjekk:)

Noen beroligende spark her nå :) Fant en side på nettet hvor det står om å telle trivsel, så jeg gjør det utover kvelden. 

Bra!

Back
Topp