Aktivitet i magen :)

lille marsvin

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Jeg har i flere uker kjent noen litt mistenkelige bevegelser langt nede i magen. Føltes ikke helt som luft eller egen puls, og ikke helt som noe annet heller. Men jeg har ikke helt trodd at det kunne være knøttet som romsterte heller. Jeg har da aldri vært gravid før, og med til tider mye luft i magen er det ikke så lett å skille mellom all aktivitet i magen.

Nå satt jeg nettopp og drakk ukas første kaffekopp mens jeg jobbet litt framoverlent ved pc. Og plutselig kommer det dunket innenfra. Fra akkurat samme området som de små "dyttene" har kommet fra tidligere. Etterfulgt av noen fjærlette kilinger etterpå.
Ble nesten litt satt ut her jegemoticon

såååå koselig da:) lille babyen som sier Her er JEG <3 kjenner noe jeg lurer på om er babyen jeg også, er så lett liksom og går så fort over.. men finner det vel ut etterhvert, som deg!! :d>

Det samme har jeg også opplevd dersom jeg sitter for mye foroverbøy. Akkurat så det lille knøttet sier " Hei! Jeg vil også ha litt plass!" :-) Herlig følelse :-)

LittleMy skrev:
Det samme har jeg også opplevd dersom jeg sitter for mye foroverbøy. Akkurat så det lille knøttet sier " Hei! Jeg vil også ha litt plass!" :-) Herlig følelse :-)

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. :) er så herlig følelse! emoticon

emoticon så kozt :D

Kjenner ingen kraftige dytt enda bare så ne lette dunk her enda, men så er jo du kommet mye lenger enn meg, men di er nok så tydelige så jeg vet det er den lille, kunne se på ul og kjenne det jeg så, det var litt morsomt:) kjenner det litt godt til å være så lite på vei pga morkake ligger på en måte slik at jeg kan kjenne det lettere:) er sååå herlig:) gleder meg til di blir tydeligere å vi kan kjenne det utenpå, meeen gruer meg litt til slutten for da er det direkte vondt med spark å snuing, fikk det ene ribbeinet satt i spenn og ble pressa ut sist;) men det er jo vert det.. Ikkje alle som får vondt av det altså ikkje alle bebiens som er like hardhendt med mor som min gutt altid har vert;)

Hadde akkurat samme opplevelsen selv i dag. Satt foroverlent på kontoret og kjente "små bobler som sprakk" inni magen, det er andre gang jeg er gravid, så jeg kjenner igjen dette fra forige gang.
UTROLIG herlig å få kjenne disse deilige sparkene igjen!!
Gleder meg til ul om tre uker!!! <3

De siste dagene har jeg kjent liv daglig og det er så deilig. :) en herlig bekreftelse og at det er en liten baby som sier "jeg er her mamma" ;)

Gleder meg også til det kan kjennes utenpå, blir så mye mer virkelig når man kan kjenne sparkene. Og pappan synes sikkert det er morsommere å kjenne selv enn å få referat:)

Uten at det har så mye med sparkene å gjøre, jeg får innimellom sånne akutte "Må tisse. NÅ!" Jeg har av og til sett for meg at det er mini som tar sats ved blæren og spretter rundt. Litt som en turner på trampoline. Sannsynlig er det kanskje ikke, men jeg synes det er en morsom tanke.

høres såå koselig ut <3

Kjenner ingen verdens ting jeg...eller jeg tror det eneste jeg kjenner er en litt urolig mage...that`s it! Får vel bare smøre meg med tålmodiigheten jeg ikke har... :)

:) Jeg har merket litt liv en gang i blant i noen uker, men de siste to-tre dagene har jeg kjent tydelige spark flere ganger iløpet av dagene. Utrolig deilig :) Føles trygt og godt å kjenne liv :) Gleder meg til h*n blir stor nok til at mannen min og storebror kan kjenne det også.
emoticon

Her var det jammen mange som har kjent liv tidlig :)
Så moro,er verdens herligste følelse!!

Trooor selv jeg har kjent noen små dylt den siste uken/halvannen.Blir så fort borte igjen,så rekker liksom ikke kjenne etter :p
Med storesøster kjente jeg det i uke 16/17

Nå har jeg vært urolig i magen de siste dagene, så jeg har ikke merket noe til mini. Men i dag har magen roet seg igjen, og det er helt klart noe som romsterer langt der nede.
Skal på UL 31. jan, skal bli spennende å se hva som foregår der inne:)

Her e der også mye aktivitet, og kjenne godt spark og salto eller ka h*n gjør der inne. :P
Har kjent svakt på utsida en gang, så det kommer vell snart, og da kan også sambo kjenne. :) 

Back
Topp