Aktivitet i magen...

*Mærra*

Forumet er livet
Leste tidligere her at mange av dere har en kjempe aktiv baby i magen...Men her er det stille. Kanskje et spark, to eller tre...Ingen store bevegelser. Kan kjenne at han beveger seg langt ned i bekkenet av og til, men ellers er det svært lite. Sånn er det hele døgnet. Har vært sånn en ukes tid. Er 29 uker i morra.
De tre andre ungene mine har vært veldig aktive, både med spark og bevegelser, så nå er det veldig annerledes! Har prøvd masse forskjellig for å få baby til å våkne, uten resultat.... Så blir jo klart bekymret for at noe ikke er i orden!

Noen flere som har en veldig rolig baby i magen??

ja,samme her... kjein at ho e her me kvært.. men eillers ei vældi roli pija=)

Ja, samme her. Kjenner at han er der, men ikke så kraftig som tidligere. Mer dulting.
Er det grunn til bekymring? [&:]
Jeg har tenkt mye på det i de siste dagene, men rorer meg litt så lenge jeg kjenner liv.

ORIGINAL: LilleSitron

Ja, samme her. Kjenner at han er der, men ikke så kraftig som tidligere. Mer dulting.
Er det grunn til bekymring? [&:]
Jeg har tenkt mye på det i de siste dagene, men rorer meg litt så lenge jeg kjenner liv.

jeg var innom fødepol pga det samme,men alt sto heldigvis bra til med prinsen..jordmor sa det var helt vanlig!

Jeg har også ei rolig jente i magen. Vet det var slik sist når jeg fikk førstemann, men hvis du er bekymret synes jeg du skal sjekke det opp.

Ringte jordmor i dag bare for å høre så de ville ha meg inn for å undersøke. Babyen var i god form, men har lagt seg med hodet ned og ryggen ut. Den sparker bare innover mot ryggen min, så det forklarer hvorfor jeg kjenner så lite til baby! Heldigvis! Var godt å bare få bekreftet at alt er i orden[:)][:D]

Back
Topp