Aktivitet blant barn

Absolutt enig:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
helt enig :)
prøver å være ganske flink der og greier som regel det til tider :)
nå bruker ikke vi vogn så fryktelig mye heller da

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Flott artikkel!

Her gikk storebror opp og ned fra bhg fra han begynte i bhg omtrent, det tok litt tid, men det hadde vi jo da jeg var sykmeldt.

Når samboer henter ungene nå, så går frøkna hjem også.

Men vanligvis så blir det jo bil fordi jeg skal til eller fra jobb.

Men vi prøver å gå på onsdager hvis jeg har tid før fysio og sånn.

Jeg ser det på barna på jobben når vi er på turer at de knapt orker å gå 100 meter før de er slitne, og det er synd :-(

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Veldig enig! Her bruker vi lite vogn, han synes ikke det er noe kult å sitte i den over lengre tid heller....:p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Helt enig. Ser noen i bhg på gruppa til eldste som blir trilla i vogn selv om de bor ca 500m unna. Synes det er for drøyt.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Helt enig! Men vi bruker vogna en del enda her altså, men lar henne gå når hun vil, og pusher henne litt på små turer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Absolutt enig her brukes det veldig lite vogn heretter

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her vil hun at vi skal bære henne fra bhg og ned til bilen. Gjør det som regel, fordi de har vært mye ute.

Vi har brukt trille en del, men hun får da lov til å gå rundt om kring på kjøpesenteret osv. Til og fra parkeringen når vi er i butikken osv.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
forresten tviler på at vi får problemer her, nå leker hun jo mye ute og går korte turer her, men igår hoppet hun på trampolina i ca en time i strekk så kondisen hennes er bra :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp