Aktivisering

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Ja, hva gjør dere med babyene om dagen?:-) Syns det er litt vanskelig å vite hva jeg skal finne på med han utenom babygymen.. han koser seg jo der, men tenker at jeg kanskje bør gjøre mer..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg legger han på gulvet eller stellebordet og snakker med han og synger til han. Jeg har også noen fargerike leker som han liker godt å ta etter og holde i. Trener også selvfølgelig på å ligge på magen. Han snudde seg fra magen til ryggen to ganger i går så jeg bruker ofte leker for å prøve å motivere han til å snu seg mot de:)

Hender også jeg legger han på magen oppå meg, sånn at vi har godt øyekontakt:)

Ligge med babyen i aktivitetsgymmen, "leke" med han, øve på å ligge på rygg og mage mens jeg underholder men ellers så e det liksom ikke så mye. Kose masse og steller han.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tusen takk for svar:-) da gjør jeg allerede ganske likt som dere:-) bruker alltid god tid på å stelle han, for da koser han seg veldig. Blir vel kanskje lettere å leke når de er litt mer med i leken. Lille blir ganske fort trøtt og, så er ikke kjempemye vi rekker før han må sove litt igjen..

Vi leker masse, koser, går på lange trilleturer og leser bok :)
Men ho sove nesten ikkje på dagtid :)

babyjente 27 Juli ♡

Vi koser masse og leker. Så må jo lille sove litt igjen;-) Ellers er han med på det meste. Han er veldig interessert, så det er ikke mye som skal til for å underholde han:-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Slik som deg :) Varierer fra lekegrind, matte på gulvet.. Hun liker ikke babygymen lenger, den er bare i veien. Hun ruller hit og dit. Koser seg veldig på fanget, liker når vi synger.. Liker å høre musikk og "danse" :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja er vel kanskje ikke så mye mer å gjøre med en liten baby:-)

Back
Topp