Aktive?!

Titter innom her av og til [:D]

så bra, er det ikke bare meg!!! [;)] er liksom ikke så mye som skjer her inne, men prøver å stikke innom fra tid til annen[:)]

ORIGINAL: Medea

Titter innom her av og til [:D]

ORIGINAL: * supermeg*

stikker no innom når jeg er innom bv[:D]

ORIGINAL: Lille Rosin

Må liksom innom å se hva som skjer her.[:)] Selv om det er heller lite om dagen.

bra du kommer innom da!! og ja, her er det ikke mye som skjer.. [:D]

Eg er her, innom når eg ser det er nye innlegg! [;)] Og startar gjerne eit innlegg eller to!

ORIGINAL: *lilletrille *

Eg er her, innom når eg ser det er nye innlegg! [;)] Og startar gjerne eit innlegg eller to!

supert, da får vi bare dytte på!! ALTFOR stille her inne!!1 [;)]

titter innom,men ikke så ofte som før :( skal skjæerpe meg ;)

stikker innom i ny å ne :)er noe mere aktiv inne på ass befruktnig.er nå ruger på vårt 1ivf forsøk for å få søsken til lille (store )gutt [:D]

Innom og kikker litt da, men er "hemmelig" da vi prøver på nr 2. Har litt slekt her inne så [8D] De trenegr liksom ikke vite alt.

innom innimellom:_)[:)]

Sjeldent innom, men stakk innom en tur nå, er jo helt dødt her...*uuuu* (skummel lyd)[8|]

HEIA!!! Jeg fikk min første fødte i februar 06, men var ikke aktiv her inne den gangen... nå har 4 åringen blitt storebror til en liten guttebebbis som ble født desember 2009 :) så nå er jeg er myyye [:D]

ORIGINAL: mammaanne

HEIA!!! Jeg fikk min første fødte i februar 06, men var ikke aktiv her inne den gangen... nå har 4 åringen blitt storebror til en liten guttebebbis som ble født desember 2009 :) så nå er jeg er myyye [:D]

min nr 2 er født i mars 09, så "nesten" det samme[;)] koser førstemann seg med lillebror?

Back
Topp