Aktive bebiser?

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Herregud som bebis i magen har vært aktiv i dag. Føles gul og blå på innsiden. Mye mer aktiv enn noen gang. Sparker skikkelig fra og graver seg ned i bekkenet.. Utrolig vondt!

Noen andre som også har/har hatt det sånn enkelte dager?

Det er ganske normalt her. Føler meg mørbanket oppe ved ribbeina, og det stikker og svir i høna støtt når hun dytter seg nedover :P Gruer meg til hun har mindre plass enn nå. Blir rimelig vondt fremover tror jeg :-)

Ja! Det er samba døgnet rundt! ;) Virker som hun strekker seg ut, og så har hun bein og armer samlet - og det gjør så vondt når de stikker ut nede på siden av magen. :p

Her har h*n vært rolig de siste ukene, men i går å i dag har h*n tatt helt av... Full fart i hele dag, å kroppsdeler stikker ut støtt og stadig både her og der :p håper den går tilbake til å være den rolige babyen når den kommer ut:p

Noen dager er helt voldsomme her. Er vondt å sitte og ligge pga babyen som bare sparker og romsterer. Andre dager er mer normale. Men de er jo så store nå at det er ikke rart at det er både ubehagelig og dårlig plass :)

Her har h*n vært rolig de siste ukene, men i går å i dag har h*n tatt helt av... Full fart i hele dag, å kroppsdeler stikker ut støtt og stadig både her og der :p håper den går tilbake til å være den rolige babyen når den kommer ut:p

Samme her. Rimelig bedagelig de siste ukene. Men nå i dag er det bein og armer ut i alle retninger..

Herregud som bebis i magen har vært aktiv i dag. Føles gul og blå på innsiden. Mye mer aktiv enn noen gang. Sparker skikkelig fra og graver seg ned i bekkenet.. Utrolig vondt!

Noen andre som også har/har hatt det sånn enkelte dager?
Har vært sinsykt aktiv fra i går, og i natt, og hele dag, begynner å bli veldig sliten, håper virkelig jeg kan få sove litt i natt

Det har ingen sammenheng med at bebis kanskje er stresset etc? Eller at noe er galt? Aktivitet er godt tegn ikke sant?

Ja Men sånn har det vært siden uke 17! Så håper ikke hun blir like aktiv på utsiden for å si det sånn :-)

Merker at hun har mindre plass så bevegelsene er roligere enn før, men i forigårs var hun helt bananas- da jeg hadde serie med kynnere/maserier hele natta... Og så kjenner jeg meg godt igjen i at det "sparkes fra" og presser ned i høna - vondt! Av og til kommer nerver i klem i lysken da også og det kjennes ut som knivstikk... Heldigvis ikke kjent noe i ribben enda- ser for meg at det er forferdelig vondt... Vi får holde ut og ha "eyes on the price" :-P

Her har aktiviteten vært høy fra første bevegelse. Jordmødrene på sykehuset var helt målløse når jeg var innlagt, og legen min (som har store barn nå) syns det er så gøy hver gang han skal måle magen og får seg ett ninjaspark. Jeg syns derimot det begynner å bli ganske vondt og slitsomt. Kan han ikke bare komme ut snart da?

Min holdt sirkus i hele går, og på kontroll på ettermiddagen var hodet festet. Det var det ikke for en uke siden, så jeg tror han har jobbet seg nedover :)

Back
Topp