Aktive babyer i magen

LykkeIMagen

Betatt av forumet
Herregud ... Siste dagene har jeg følt at bebis i magen prøver å bokse/presse hull på fosterhinna. Hun har vært ekstremt aktiv og sparker og herjer noe veldig.. Slik at jeg tidvis føler meg småkvalm av all spetakkelet :hilarious: I tillegg blir jeg supervarm av det..
Andre som har det slik??
 
Ja!! Han er ofte heeeelt på styr. Føler hele kroppen min rister når jeg ligger på siden i sengen. Jeg SKJØNNER ikke hva han har å finne på der inne. Kan ikke huske å ha svelget en amerikansk fotball i det siste.
 
Ja!! Han er ofte heeeelt på styr. Føler hele kroppen min rister når jeg ligger på siden i sengen. Jeg SKJØNNER ikke hva han har å finne på der inne. Kan ikke huske å ha svelget en amerikansk fotball i det siste.

Ja, samma her..føler hele meg beveger på meg når hun fyrer løs som verst. Herlighet, merkelige greier!
Haha, nei...trodde heller ikke jeg hadde det :hilarious:
 
Ja, synes det er direkte vondt til tider, i går føltes det som om han prøvde å presse ut hodet nederst i magen rett over symfysen:eek: 

Natt til mandag vurderte jeg å ringe føden fordi han var så aktiv, fra 23-02 holdt han på og kastet seg rundt i magen. Kjempeslitsomt!
Men roet seg heldigvis og har hatt liknende siden, bare ikke så lenge av gangen heldigvis.
 
Ja, synes det er direkte vondt til tider, i går føltes det som om han prøvde å presse ut hodet nederst i magen rett over symfysen:eek: 

Natt til mandag vurderte jeg å ringe føden fordi han var så aktiv, fra 23-02 holdt han på og kastet seg rundt i magen. Kjempeslitsomt!
Men roet seg heldigvis og har hatt liknende siden, bare ikke så lenge av gangen heldigvis.

Nettopp slik det føles. At hun stanget kjempe hardt rett ved skambeinet! Og skikkelig baluba ellers rundt nedi der.. Utrolig at de klarer det nå som de er så store, men det er tydeligvis mulig:p
 
Back
Topp