Aktive babyer? :D

Eldorado

Forumet er livet
Er det mange av dere som har veldig aktive babyer?
Min mini sparker og turner omtrent hele dagen, og den sparker hardt! :D Det syns veldig godt på utsiden av magen. Har kjent sparkene i en del uker allerede, og syns det er merkelig at jeg ikke kjente noe med eldstemann før rundt uke 22/23 forrige gang.
Lurer på om det stemmer det med at en baby som er aktiv i magen, er aktiv utenpå også.. i såfall har jeg en utfordning i vente. Heheh :)

Hvordan er deres babyer? :D
 
Jeg har en veldig aktiv baby, både natt og dag 
Ikke så morro om nattan da!! hehe
Jeg er i uke 22+2 og man ser veldig godt at babyen sparker på utsiden.. magen hopper, hehe *nydelig vettu* Tvillingene på 4 år her syntes det er kjempe morro :o)
Idag tidlig sparket bebissen meg utav sengen, fikk ikke fred..hehe. Var min tur til å sove lenge, men kvart over ni måtte jeg bare stå opp.. og da roet faktisk babyen seg 
 
her er d også en vedlig altiv baby :) kjennes veldig godt både på innsiden og utsiden...sees også. Morsomt for storebroe og se...
 
synes det samme masse aktivitet der inne og merkes godt utenfor. Synes også at der er rart at jeg ikke merket noe aktivitet før ca uke 23 siste gang. For dette her er utrolig tydelig! Hadde faktisk en veldig aktiv gutt i magen siste gang og han er veldig fysisk utenfor også!
 
synes det samme masse aktivitet der inne og merkes godt utenfor. Synes også at der er rart at jeg ikke merket noe aktivitet før ca uke 23 siste gang. For dette her er utrolig tydelig! Hadde faktisk en veldig aktiv gutt i magen siste gang og han er veldig fysisk utenfor også!
 
Veldig  mye liv og røre her også. Og hikke!

Aktiv inni/aktiv utpå funket ikke her. Har en veldig bedagelig storebror gitt.
 
Mye aktivitet ja!!
 
Begynner på uke 22 nå, og den lille gutten i magen min har vært veldig aktiv de siste ukene. Men når pappaen skal prøve å se eller kjenne er det ingen ting :( Synes heller ikke så godt utenpå ennå heller...
 
Er 22+3, og babyen dunker, ruller og sparker døgnet rundt! Når den blir stille mer enn en time, blir jeg en smule bekymret - men som regel viser den tegn fra seg etterhvert :D
 
ja er veldig mye aktivitet her også både dag å natt herlig å kjenne det, sparker hard, å det ses utenpå:) har kjent det lenge nå
 
I denne hulen er det full fart i kokkosbolla hver dag,hele dagen emoticon  Kjennes veldig godt nå og begynner og se det på utsiden også :):)
Storebror var også veldig aktiv kan eg huske,men han er veldig så rolig og avbalansert,helt noe annet en lillesøstra hans som er høyt og lavt hele dagen :p
 
Magen min hopper dagen lang, her er det også mye aktivitet som synes og KJENNES!! :P Hehe.. Er herlig å kjenne men noen ganger må jeg si det gjør litt vondt :/ Hehe.. Sterke jenta vår <3
 
noen dager er h*n veldig aktiv, mens andre dager er h*n rolig.. alt etter hva eg er..
men kvar kveld når eg legger meg er den kjempe aktiv.. 

stemmer at den kan være litt lik på utsiden som på innsiden av magen. har stemt på mine andre.. 
 
Enig med alle :) Det er virkelig herlig å kjenne liv :-) Beste følelsen :)
 
Veldig aktiv liten sak i denne magen også:) Men faktisk mest aktiv på dagtid, og rolig på natten! Håper det fortsetter sånn også etter fødsel;)
 
Ja, min lille gutt er også mest aktiv om dagen, da sparker det i ett sett, men om natten er han rolig - det lover godt for nattesøvnen også etter fødsel håper jeg :)
 
Mini her er veldig rolig. Lite sovedyr tror jeg. :-) Junior sparket og slogs vilt i magen, men denne skifter sovestilling og sovner om et par tre ganger i løpet av dagen. ;-)
 
Lillegutt er utrolig aktiv på morgenen og sånn litt utover ettermiddagen. Da hopper og spretter hele magen :P

Herlig følelse <3
 
Ja d er mye aktivitet her både dag kveld og natt. Jeg syns d er veldig koselig men man kan ikke se at magen rører seg utenifra så pappaen får ikke den gleden enda
Jeg er i uke 26+3dager
 
Back
Topp