Aktiv

SnoopyGirl

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Når på døgnet er spiren din mest aktiv?
Evt i en bestemt situasjon.
Her er hun veldig aktiv på kvelden og når eg bader/dusjer.

Min er mest aktiv på kvelden, fra 19-20 tida og utover :P Kjenner han også når jeg våkner om morgenen, så er han roligere utover dagen.

Er 30+2 nå, og kjenner det begynner å bli liiiitt mer ubehagelig når han turner rundt :P

Er i uke 30+4, så kan få noen ganske gode spark oppi ribbeina :hilarious: Kjenner mest om kvelden, og hvis jeg våkner om natta :)

28+4 og aktivitet heile dagen gjennom, med små pauser inn i mellom. Syns han søv lite, men veldig koselig å kjenne aktivitet så ofte. Litt roligere om eg sjølv har ein aktiv dag og omvendt om eg har ein rolig dag. :happy:

Hun er veldig aktiv på formiddagen, og på kvelden. Men stortsett hele dagen med pauser hvor hun sikkert sover. Heldigvis ingenting på natta [emoji4][emoji4]

Ganske aktiv hele dagen, så lenge jeg sitter eller ligger. Når jeg står, kjenner jeg ham nesten bare hvis han snur på seg.

Her er det stort sett masse aktivitet hele dagen, med pauser innimellom såklart :) Og mest når jeg sitter. Kjenner ikke noe særlig på natta.

Kjenner mest på natt og tidlig morgen, og på kvelden. Litt på dagtid også, men det spørs hva jeg gjør[emoji4]

Ser flere sier at det spørs litt hva de gjør i løpet av dagen om kor mye de merker bevegelser.
Det gjeller meg også. Her er hun aktiv når eg er i vann, bader dusjer og er i båt.
Bil kjøring reagerer hun på av og til, men buss er hun ikke glad i :p
Og når er i aktivitet som går tur eller trener merker eg henne ikke. Da er hun rolig.

Jeg merker at min er veldig aktiv fra 22-23tiden og utover natten. Pluss på morgenen eller tidlig formiddag.

Jeg merker han veldig godt på morgenen og kvelden når jeg ligger i sengen! Kjenner han jevnt og trutt gjennom dagen også, men det er mest når jeg spiser/drikker! Merker han er litt mindre aktiv de dagene jeg har vært veldig varm og slapp selv!

Jeg merker han veldig godt på morgen og kveld. Men også midt på dagen når jeg er i ro. Så lenge jeg er i aktivitet virker det som han sover, eller er mindre aktiv.

Back
Topp