Aktiv men sjenert...!

PengNien

Betatt av forumet
Jeg har jo kjent lillegutt i magen en god stund allerede og gleder meg til mannen kan få del i det også. Jeg har så god polstring så regnet med at jeg ikke kom til å kjenne noe utvendig ennå (desverre ). Hver gang han har sparket utover og jeg flytter hånden dit så vil han ikke mer... Veldig sjenert altså... Men i badekaret i stad så jeg magen bule utover til høyere ovenfor navlen flere ganger, og jeg gauler etter gubben... Selvfølgelig ble det stille når mannen endelig fikk kavet seg inn på badet... Flere som har sjenerte mageboere?

Japp! Mannen fikk kjenne mye i natt siden lille hadde dansefest inni der. Men hver gang jentene våre skal kjenne så blir han helt still:p

Var det først men nå virker det som han sikter der det blir litt trykk... :-P lå over gubben forleden dag, da fikk han seg et realt ballespark :-P

Var det først men nå virker det som han sikter der det blir litt trykk... :-P lå over gubben forleden dag, da fikk han seg et realt ballespark :-P
Akkurat sånn er det her også! Den første tiden jeg kjente spark og fikk mannen til å kjenne, ble det helt stille hver eneste gang. Men de siste par ukene gir han på en måte respons når vi trykker på magen - veldig herlig❤️

Sånn er det her også, og den siste uka har jeg hatt et par runder på sykehuset og det har ikke alltid vært like lett å finne hjertelyden, og de har slitt litt med å ta målinger under ultralyd :hilarious: Nå har jeg fått 4 ultralyder på kalnes og jeg har også spurt om kjønn alle ganger og de kan ikke se det :wideyed: Alle gjetter jente siden de ikke ser noen utstikker, men får ingen 100% bekreftelse selv etter 4 ultralyder, alle sier bare at det er en liten sjenert baby der inne som ligger med bena tett sammen :hilarious:
Vil jo gjerne at samboeren skal få kjenne, men da blir det stille gitt... Så aktiv at de sliter med å ta mål og finne hjertelyd, men når pappa kommer for å kjenne etter, nei da skal vi være stille :p

Her var det også slik tidligere... Så fort noen andre la hånden på magen ble det stille... Syntes det var så synd at ikke pappaen og storebrødrene fikk kjenne det jeg kjente. Men det har endret seg.... Nå dytter hun imidlertid tilbake når vi trykker på henne. Storebror på 6 synes det er kjempemorsomt å "leke" med lillesøster og i går da jeg var hos naprapaten la hun hånden på magen for å kjenne. Hun kjente jo hun tulla rundt inni der, men plutselig kom det et skikkelig kraftig spark rettti hånden hennes, og dama skvatt så hu hoppa til... Moro at det begynner å bli litt fres! ;)

Back
Topp