Aktiv krabat...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Ligger på sofan å ser tv, og i magen er det FULL enmannsfest! Sparker kjempe hardt, så hardt at jeg ser det på utsiden. Igjen... og igjen... og igjen. Kjempegøy! :D Men så kjennes det ut som at alt mitt mageinnhold er på tur opp hver gang det sparkes, noe som betyr stort sett konstant nå - deilig! :b

Flere som ser bevegelse på utsiden? :)

Herlig!! :)

Jeg så bevegelser utenpå for første gang i går :) Det er litt tidlig for meg ennå (18+1) så jeg er superfornøyd med noen spark noen ganger i løpet av dagen, men håper det blir oftere og sterkere bevegelser de neste ukene :)

Så gøy! Det er veldig arti at han er så vill å sterk, men til tider plagsomt altså. Han er jo nesten bare våken når mor skal sove ;) Måtte gå litt rundt i huset for å få bevegelse så han kanskje kunne sovne han og i går, slik at JEG fikk litt søvn.

Wee, så gøy! Jeg kjenner liv hver dag nå, har gjort det i en ukes tid. Ikke mer enn etpar ganger om dagen da. Er 19 uker idag. For et par dager siden kunne jeg se det utenpå magen også, og mannen kjente et lite spark. Gleeede!

hun lille i magen e kung fu fighter eller noe sånn :P (kjennes sånn ut når hun holder på i timesvis og ingenting får henne til å slutte) er jo deilig å kjenne liv har kjent det selv siden uke 14 men samboeren kunne ikkje kjenne det før tidlig i uke 17 og nå i uke 18 kan vi se når hun sparker :P

Back
Topp