Baby4us
Elsker forumet
Jeg tror sannelig vi får en aktiv krabat igjen:-) Han (kaller ham for ham, selv om jeg ikke vet.. Det er så unaturlig å si hun eller den:-)) Så fort jeg legger meg ned så er han i gang med å turne. Deilig å kjenne at det er liv da! Men blir jo med en gang bekymret når jeg plutselig kommer på at det er lenge siden jeg har kjent noe fra ham.. Da er han så grei at han som regel gir livstegn fra seg ganske snart:-)
Når vi var på ul med forrigemann, så sa jm at" ja, han her kommer dere nok til å få merke ja.. ) Og maken til aktiv fyr skal du lete lenge etter.. Han løper i steden for å gå, og er høyt og lavt:-) En fantastisk liten fyr! Som tydeligvis har vært aktiv bestandig:-)
Jeg drømte forresten at vi var på ul i natt, og jm kunne med en gang vise oss at det helt klart var en gutt, så nå blir det spennende å se om jeg er sanndrømt da:-) Har ikke noe erfaring med det fra før akkurat.. Men det er jo 50% sjanse for at jeg har rett:-) Uansett hvem som måtte skjule seg der inne er h*n like hjertelig velkommen hit!!