Aktiv jobb

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Flere her som har en aktiv jobb? Hvordan fungerer dere i jobben nå?

Selv jobber jeg som logistikkmedarbeider og går rundt 15.000 skritt på jobb og løfter gjennomsnittlig 1,5-2 tonn hver dag. Jobben kan fint tilrettelegges, men jeg er ikke klar for å fortelle noe til noen på jobb, så da må jeg bare presse på enda.
Begynner å kjenne kvalmen når jeg løfter da...

Jeg er sykepleier og er veldig aktiv i jobben. Løft har vi gode hjelpemidler for, så det kan kanskje gå greit inntil videre. Men så er det andre risikofaktorer, som enkelte typer smittestoff og kjemikalier som må unngås og da må jeg ha gitt beskjed mht. planlegging av drift. I tillegg er det den tredelte turnusen da… :dead: Planlegger å ta en prat med sjefen i morgen.

Jeg har en aktiv jobb da jeg jobber i barnehage, går mellom 8000 og 10000 steg hver dag på jobb. Tidvis tunge løft av barn, men dette må jeg stoppe med ganske fort kjenner jeg.
Foreløpig fungerer jeg helt som normalt, håper jeg kan gjøre det store deler av veien :)

Jeg har en aktiv jobb da jeg jobber i barnehage, går mellom 8000 og 10000 steg hver dag på jobb. Tidvis tunge løft av barn, men dette må jeg stoppe med ganske fort kjenner jeg.
Foreløpig fungerer jeg helt som normalt, håper jeg kan gjøre det store deler av veien :)
Var hjemme alene med ungen i går kveld, kjente fort at korsryggen er svak for tiden og jeg måtte ringe sjefen for å bytte rolle på jobb i kveld :rolleyes: skylder på ryggproblemer enn så lenge

Var hjemme alene med ungen i går kveld, kjente fort at korsryggen er svak for tiden og jeg måtte ringe sjefen for å bytte rolle på jobb i kveld :rolleyes: skylder på ryggproblemer enn så lenge

Ja man skal ikke tulle med ryggen! ;)

Back
Topp