Aktiv jente i magen om dagen :)

Tina_81

Forelsket i forumet
Nå begynner aktiviteten å bli veldig merkbar i magen om dagen. Det går unna både titt og ofte :) Er 19+
En rar, men deilig følelse. Gleder meg bare til sambo får kjenne det utenpå også, har jo morkaka på fremsiden.
Til tider kan det være svært ubehagelig også, føles ut som ho turner og turner og presser på blæra og det som er... hihi
Trodde egentlig jeg skulle synes det var ekkelt, men det er jo bare helt fantastisk :)

Hvordan er det med dere og livet i magen. Merker dere mye om dagen ?

Merker bare mer å mer, å d blir sterkere å sterkere :D Utrolig hærlig følelse, no vente barnefarn på at man skal kjenne d på utsiden :)

Her er det masse liv :) Er 19 uker i dag (utrolig hvor fort tiden har gått!!), og kjente skikkelig spark på utsiden for en drøy uke siden, men det er ikke så mange av de ennå. Hun har turnet i et par uker allerede, og spesielt når jeg kjører bil! Kjørte til København forrige helg, og både på tur ned og hjem igjen kjente jeg det godt. :) Nå er det bare morsomt og koselig, men noe sier meg at det muligens blir litt plagsomt etter hvert, når hun rekker opp til ribbeina...? ;) 

Lille gutten min er ganske rolig virker det som. Pleier å kjenne et par spark om morgenen og om kvelden når jeg ligger i senga, men bortsett fra det er det ganske stille. Han sparker ganske hardt da, når han først setter igang, så her om dagen fikk pappan også kjenne! Var stas! ;D

Så morro å lese om alle spark opplevelsene deres <3
Har oppdaga at druer setter fart i nurket i magen, da blir ho ellevill ;) hihih

Ja, det er mye liv...spark og dunk og romstering. Veldig koselig å kjenne!!

her er det full fart på morgenen og ellers når jeg ligger stille :)
har morkaka på fremsiden, og har nettopp begynt å kjenne det utenpå, og det synes godt hvis jeg ligger og titter på magen :)

Back
Topp