Aktiv gutt på 19 mnd

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hallo :)

jeg er nå 22 uker på vei. Har en sønn som er meget aktiv, kan være litt bestemt og sta. Han elsker og klatre og da gjerne over magen min. Jeg merker jeg føler litt ubehag i magen av all løfting og herjing. Er dette farlig mens man er gravid? Jeg klarer ikke helt beskrive det ubehaget jeg får, men er bare litt bekymret. Andre som er gravid mens de har en liten aktiv en hjemme? Sønnen min går ikke i barnehagen så han er hjemme med meg hele dagen.

Tror ikke det skal være farlig, babyen er jo så godt polstret i magen, men er du bekymret så kan du jo ta det opp med jordmor? Sønnen min er også veldig aktiv, han er sjeldent nede på gulvet! Hvis jeg ligger i sofaen så bokstavelig talt krabber han over ansiktet mitt :P Siden han er mye syk så er han mye hjemme, bl.a hele forrige uke. Da fikk jeg en del kynnere pga stresset og bekymringene, dette skal jeg ta opp med legen min i dag. Ellers så er han i barnehagen, og da får jeg tid å hente meg igjen. Så kan ikke si jeg misunner deg å være hjemme alene med et aktivt barn hvis du kjenner ubehag..

Back
Topp