Aktiv frøken!

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Når jenta i magen først våkner tror jeg hun har fest der inne! I kveld telte jeg 10 spark på ca 2.5 minutt...

Vanskelig å få sove med slikt i magen...

Andre med aktive barn?

Varierer veldig :) hun er ganske rolig, men så kommer det plutselig noen kraftige bevegelser! Spesielt på kveld, natt og morgen :) men jeg sover foreløpig som en sten!

Jeg har en veldig aktiv gutt i magen! Han har lange våkenperioder mange ganger for dag.

Det er sånn kraft i sparkene allerede at om jeg skal spise eller må tisse når han begynner å styre så blir det fort ubehagelig.

Er veldig spent på om han blir en sånn ribbeinsbrister mot slutten av svangerskapet. :P

Her er det også mye aktivitet i perioder, spesielt på kvelden når jeg går æ legger meg.... Hender han sparker til så keg skvetter :)

Veldig aktiv her også, men slipper heldigvis at hun våkner til liv når jeg legger meg på kvelden:-)

Synes dere er heldige... Er bevegelse her også, men ikke ofte... Men når det først skjer kjenner jeg det godt :)

Når jeg først begynte å kjenne spark kjenner jeg veldig mye. Spesielt et par dager hvor han var veldig aktiv! :) Kan se at det beveger seg under mageskinnet! :) I går og til nå i dag har han vært litt roligere men kjenner han heldigvis innimellom <3

Kjenner også mye, og han sparker skikkelig hardt allerede:D kjenner han gjennom hele dagen, men spesielt godt når jeg setter meg eller legger meg ned:Heartred kjenner sparkene tydelig på utsiden og, og kan kjenne at han romsterer og flytter på seg:Heartred

Er faktisk ett problem her:p hvergang eg legger med blir det party i magen. Og han sparker så hardt nå at eg ikkje får såve. Men godt og kjenne at det er liv da :) men passer meg bedre på dagen :p

Ja her er det mye aktivitet på kveldstid og på morgenen! :D
Og våkner av mye kynnere midt på natten... men det er vel normalt. .:)

Ja her er det mye aktivitet på kveldstid og på morgenen! :D
Og våkner av mye kynnere midt på natten... men det er vel normalt. .:)
Jeg har begynt å få kynnere hvis magen strekker seg, type om jeg ligger på rygg eller sitter og lener meg litt bakover. Posisjonsbetinget liksom. Føler meg sååå gravid hi-hi :-)

Lillefrøken er faktisk ganske rolig. noen spark i ny og ne, men sjeldent mange på samme tid. Kjennes mer ut som hun ligger å røller seg sammen til en stor ball :Heartpink lillekrøll

Jeg har akkurat sittet å kjent på at hun sparker på blæra mi. Går fra å ikke må tisse til tissatrengt til ikke å måtte tisse igjen. Både koselig og rart å kjenne babyens bevegelser :)

Så heldige dere er :) Hun gir liv fra seg. Men en veldig rolig baby. I tillegg er morkaka foran :(

Jenta i magen her er veldig glad i å sparke når jeg er i previsitt eller prøver å gi rapport til neste vakt på jobb... Kjempe stas når legene (som ikke har fått med seg at jeg er gravid) ser kjempe rart på meg fordi jeg ikke helt klarer å sitte stille :P

Blir bare kraftigere og kraftigere spark her... De to siste kveldene har hele magen rørt på seg :)

Back
Topp