Aktiv eller rolig barn

Marken76

Glad i forumet
Begynner jeg [:D]

Hva slags barn  har dere, er det full rulle fra morgen til kveld, eller er det greit å ta det rolig, slappe av å kose litt ??
Min gutt er nesten for mye av det gode kosete.... [8D][8D] Han vil helst av alt, ligge oppå meg på sofaen og kose med smokken og kosen, og å sitte på fanget. Når han kommer hjem fra barnehagen, sier han "jeg vil kose meg", da vil han helst sitte i sakkosekken å se barnetv mens jeg lager middag. Han er selvfølgelig aktiv når han er med andre barn, og liker jo å gjøre ting, men når vi er inne, er det kos som står i fokus! Er igrunn ganske behagelig siden jeg er litt bedagelig annlagt selv, men blir nesten bekymret over at han er såååå kosegutt.. Hadde jeg ammet ham hadde han sikkert forlangt å få pupp ennå..haha [:)][:)]

Jeg og har en skikkelig kosegutt.
Han elsker å ligge på sofaen med meg og se på tv, noe som passer meg veldig godt om dagen[8D]
Han må også alltid ligge en halvtime i sengen min om morgenen å kose før vi står opp.

Men han kan være aktiv og, men det er helst i barnehagen og i lek med andre barn.

ORIGINAL: funny_bunny

Jeg og har en skikkelig kosegutt.
Han elsker å ligge på sofaen med meg og se på tv, noe som passer meg veldig godt om dagen[8D]
Han må også alltid ligge en halvtime i sengen min om morgenen å kose før vi står opp.

Men han kan være aktiv og, men det er helst i barnehagen og i lek med andre barn.

Åhh.. herlig at flere har kosebarn [:)][:)] Mye man skal bekymre seg over her i livet. [8D] Høres ut som våre er av den samme ulla. Lukas liker også å slappe av i sengen hos oss på morgenen.

Gratulerer med bebis i magen forresten. [:)][:)]

vil si begge deler. Han er veldig kosen når han nettopp har sovet , eller når han er trøtt. Men ellers går det i et bankende kjør. Må gjøre noe hele tiden. Men han ELSKER å se tv da.[:)]

hun er ikke særlig kosete, men det har hun aldri vært så det er ikke noe savn[:)]
ikke er det full fart fra morgen til kveld heller, for hun er veeeeeeeeeeeeldig rolig i leken og kan sitte med puslespill (klarer 16 brikker nu i vanlig rammepuslespill), lego, leke seg på rommet sitt e.l.

Hun er på dans en gang i uka og det må vi øve på når vi er hjemme, hun er MEGAIVRIG og er den ungen på dansen som faktisk klarer å holde konsentrasjonen oppe i tredve minutt og som følger han danselæreren hele tiden. Mens andre på hennes alder begynner å springe rundt så står hun der og prøver å gjøre bevegelsene, nydelige jenta mi[:D]

Hehe....... Full rulle fra morgen til kveld[8|] Han kan sitte rolig i 5 min av gangen sånn ca[8D] Elsker å se på besjke boob ( byggmester bob) og noen andre barnas favoritter, men sitter ikke så lenge rolig av gangen, må gjerne opp og hoppe litt i mellom. Løper, hopper, danse og turner[:D] Trenger ikke å trene jeg[8D]

ORIGINAL: kjerstinetta

full rulle fra morgen til kveld [&o][:)] har en policy på at vi nekter å stå opp med henne før seks, men da har hun spurt om å få stå opp tusen ganger siden hun våknet i 5, 5:30- tiden. hun holder på med noe stort sett hele tiden, men kan sitte ganske lenge å se på tv hvis det er noe hun liker. da henter hun seg inn og er klar igjen. når hun ser på tv har hun tid til å sitte og kose med oss og det er koselig [:)] og når ludwik får mat vil hun også gjerne sitte oppå meg, kan gjerne sette seg på skuldrene mine eller ligge på ammeputa bak ludwik [&o] hun synes det også er koselig å sitte rolig og bli lest for, men hun elsker virkelig å klarte, hoppe, løpe... ja, du så henne på turn [:D][8D]

he-he.. jeg så henne på turn ja... Lopper i blodet vil jeg kalle det. [8D][8D] Midt i blinken for henne hvertfall!

Nadia er sikkelig aktiv!![:D] Men sånn er det visst med araber blod[;)]

Ho her er ofte veldig turbo, liker veldig godt å dra ut over alt av leker for så å bare løpe rundt og hoppe istede for å leke med de[8D]
Men ho er veldig glad i tv & film, lever seg skikkelig inn i det[:)]
Litt kos er ho også glad i, men helst til kvelden når ho er litt trøtt...

Småen her har alltid vært rolig. Liker å kose, se film, ligge på gulvet og leke osv.. Han er ikke typen som løper rundt og lager mye støy men han liker å spille ball o.l. når vi er ute. Han er litt sjenert, men samtidig vet han hva han vil og kan bli skikkelig sint! En ting vi må jobbe med er å få han til å slutte med denne grininga for å få det som han vil.. Alt i alt er han en skikkelig godgutt:-)

Her er det action hele dagen!!! Kan sitte og kose litt under kveldsmaten...men ellers høyt og lavt dagen lang! Litt travelt!! Og hun eier ikke beskjedenhet, går bort til fremmede og gir de klemmer(når vi er på aktivitetsleker om ettermiddagene)

Må vel si at vår snuppe er ganske rolig, hun klarer å sitte stille ei god stund av gangen, liker bøker, puslespill, duplo osv. Men synes det skjedde noe med aktivitetsnivået hennes når hun ble litt over to år, da var hun plutselig litt mer høyt og lavt og likte herjing og løping og sånn[:)] hun går også på turn(lek) og det synes hun er moro[:)] hun liker å kose og har litt tid innimellom til å sitte på fanget, men det er nok helst når hun er trøtt, ja. [:)]

Back
Topp