Aktiv beibi?

Godt med liv siden uke 18/19.
Nå kjenner vi det tydelig og relativt ofte. Jeg skvetter når den lille sparker ved trusekanten under navlen, der er jeg så øm..! Ellers får blæra gjennomgå til tider :p

Veldig koselig da <3

Veldig aktiv her, spesielt når jeg skal legge meg og sove eller slappe av litt:) Da er det turnøvelser delux:)
Pappa kjenner godt mini sparke på utsiden også, kjempe koselig:)

Her har hun vært ganske aktiv siden uke 16, blir bare mer og mer...Har også kjent spark på utsiden siden uke 16 :D

etter uke 19, har jeg kjent en del hver dag. de siste dagene, kjenner jeg det veldig godt :D kjempe morro og fantastisk følelse <3 :D

Kjent liv siden uke 17 er 22 nå :) jeg har ei lita frøken som liker og ligge på magen! Så da dytter hun rompe og ryggen ut å sparker masse innover;) så sliter litt med å få Pappan til og kjenne ordentlig! For hun vet hva hun vil hun lille frøkna våres <3

Har kjent liv i 8 uker alt, er 20+0 imorgen. Her er det masse masse bevegelse, bruker blæra som trampoline støtt og stadig - jeg syns ikke det er like moro :P

Jeg har også endelig begynt å kjenne mye og tydelig liv, og nå har endelig også pappaen fått kjenne, men vi måtte vente til litt ute i uke 21 for at det ble tydelig, morkaken ligger utover ble bekreftet på UL, så da har det bare vært å vente. Nå er jeg 22+1 og kjenner små popp (og noen store innimellom) omtrent hver gang jeg setter meg ned! Kjempespennende, og en smule distraherende!

En aktiv jente ja :) vært det lenge <3

Aktiv jente her!:) kjent daglig liv i 2-3 uker ell no. Er 21 uker nå ^^

Jeg har kjent liv i form av turneøvelser siden uke 16, men først den siste uka, siden søndag kveld 22 des. har vi begge kjent spark fra utsiden og :) Selv mamma fikk kjenne i jula!
Er nå 22 + 6 og kjenner mer og oftere for hver dag som går :) I går kunne jeg tydelig SE det sparke ut på siden ;)

Noen ganger litt plagsomt, slitsomt og tungt, men veldig koselig og spennende :D

Ikke så aktiv her. Er førstegangs og 19+3 i dag, med morkaka foran så har bare kjent litt 3 ganger ca. Gleder meg til det blir mer, men får bare smøre meg med tålmodighet. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse liv :) ser det tydelig på utsiden også nå:) er 20+3 i dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig aktiv! Kjent liv siden jeg var 14 uker.. Jenten var veldig rolig men dyttet litt i ny og ne. Han her sparker tom i blæren - og det er jaggu ekkelt :p Hehe

Her sparkes det masse i blæren for tiden... Litt plagsomt, men veldig koselig ;)

Så merkelig at dere kjenner så mye. Jeg kjenner såvisst ingen spark, men noe bevegelse er det da. De bevegelsene jeg har kjent til nå ligner egentlig mer på tarmbevegelser enn noe annet. Rart å se, på oul, et vesen frese rundt uten at jeg kjente noe i det hele tatt. Og morkaken ligger jo bak.
Magen har i allefall poppet delux, så ingen tvil om at jeg er gravid - ser ut som jeg er lengre enn 22 uker. Men kjenner meg like mye 'bare plutselig veldig tykk' som gravid, siden jeg ikke har kjent så mye.

Begynner endelig å kjenne daglig nå... sterkere... Har morkaka foran og er førstegangs.
Først nå den siste uka jeg har kjent det tydelig :D 21+5

Back
Topp