Aktiv barsels tid

Bella_

Gift med forumet
Er det andre her som også har en aktiv og "travel" barselstid? [:D]
Her går tiden med babysang, svøming, trening, barselstreff ++

Hva gjør dere da?

Jeg gjør ingen verdens ting jeg! Har verken lappen eller busspenger.. Å det er alt for langt å gå noen steder.. Orker ikke gå tur nå heller, for jeg har betennelse i tærne, så jeg klarer ikke ha på meg sko[8|] Har hatt betennelse i over 1 år.. Men nå har det blitt ille[&o]

ORIGINAL: UnniMoor

Jeg gjør ingen verdens ting jeg! Har verken lappen eller busspenger.. Å det er alt for langt å gå noen steder.. Orker ikke gå tur nå heller, for jeg har betennelse i tærne, så jeg klarer ikke ha på meg sko[8|] Har hatt betennelse i over 1 år.. Men nå har det blitt ille[&o]

Huff, den betennelsen hørtes grusom ut du!!! Også ikke kunne gå tur da[&o] Håper jeg det blir bedre!!!!!

Nei eg har roa meg heilt nedpå og kosa meg masse med lisja.
Farter litt, men stort sett tar vi det rolig.[:D]

ORIGINAL: Bella_

ORIGINAL: UnniMoor

Huff, den betennelsen hørtes grusom ut du!!! Også ikke kunne gå tur da[&o] Håper jeg det blir bedre!!!!!

Ja, det er kjempe vondt[&o] Men tusen takk[:D] hihi.. Håper den går over.. skal prøve pencillin igjen nå[:)]

Er ikke veldig travel. 

Nei, jeg slapper HEEEEEELT av!!!! Gjør nesten ingen ting, og nyter det! Siste gang jeg får så rolig tid, for det er dødstravelt når jeg begynner på jobb igjen...

Jeg hadde svært aktiv barseltid forrige gang og bestemte meg tidlig for at det ikke skulle bli slik nå.

Nå er vi på babysang når det passer oss og der møter vi også andre fra barselgruppen, mannen min er på babysvømming med han. Vi går masse turer, stort sett alene men innimellom sammen med andre. Nyter dagene - hverdagen med jobb og kabal som skal gå opp kommer tidsnok. Ser ikke frem til logistikkutfordringene, selv om jeg vet det går seg til det også [:)]

Njæææ. Ikke egentlig. Er på barseltreff 1 gang i uka. g prøver å få til en trilletur hver dag.
Nå skal jeg få kastet en del møblder, for i juni skal vi handle en del nytt.

altså, jeg er travelt opptatt med å glo i veggen.. Stort annet gjør jeg egentlig ikke.. Bortsett fra å være mamma da..
Men vi er omtrent alltid hjemme, jeg begynner å bli lei.. Men trener litt på kveldene da når far er hjemme fra jobb

Her tar vi livet med knusende ro! Orker ikke å stresse med på alt...blir bare en stressa mamma av det og det vil ikke lille Nadine mor ha.

Ganske aktiv: Trening 2-4 ganger i uken (meg altså, men Kasper er med og er på Mini Sats), babysang, babysvømming, barseltreff med 3 forskjellige grupper ( men heldigvis ikke hver uke alle har treff, he he), og så møter jeg venninner og slikt på trilleturer. MEN nå er jeg og Kasper fokjølet, så full stopp med alt inntil videre. Egentlig litt deilig, samtidig som jeg begynner å bli litt rastløs.

Må bare legge til at jeg blir mer stresset av å ikke gjøre noe, så for meg passer det ypperlig med ktive dager, og Kasper ser ut til å like godt samvær med andre[:)]

Litt opp og ned... men trener 3-4 ganger i uka.. gåturer ellers... besøke venner og få besøk.. tid til familie og sambo.. Barseltreff.. Godt jeg har en sønn som er glad i folk for å si det sånn [:)]

Nei, jeg synes tida flyr for å være helt ærlig. Hvor er det berømte pauseknappen? Men koser meg veldig da, og gleder meg foreløpig ikke til å komme tilbake på jobb. Denne tiden er jo fantastisk flott og jeg er veldig takknemlig for denne lønnende permisjonen vi har i dette landet [:)]

Jeg er ganske så rolig planlegger ikke noe spesiellt tar alt på sparket utenom hivs vi skal til byen, for det må planlegges litt slik at vi har bil i byen. barsel gruppa jeg har havnet på springer hjem med engang vi er ferdige hos helse søsteren, Litt dumt da men håper det blir bedre. de vil ikke ha noe utenom det som hs ordner. ellers så pleier jeg å ludvik å ta oss en tur på bakern to dager i uken da barna har lang dag å  jeg kjeder meg.

Back
Topp