aktiv barnehjelp

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Fikk en lapp i postkassa i dag, om veldedig klesinnsamling. De tar i mot leker også, så jeg tenkte å sjekke det ut litt nærmere.
http://www.aktivbarnehjelp.no

Noen som har hørt om? Er dette noe bra?

Man burde selvsagt ikke være skeptisk til veldedighet, men jeg vet av flere "seriøse" opplegg hvor de i stedet for å gi klær og leker, selger det, og bare en biiiiitteliten del (om noe i det hele tatt) kommer frem til de som trenger det.

Bortsett fra en million skrivefeil ser nettsiden helt grei ut. Lurte bare på om noen har erfaringer med dem?
:)

har aldri hørt om de
Selv er jeg usikker på å gi til folk som leverer lapper i posten og slikt siden jeg har hørt om så mye svindling av slike ting
SÅ her leverer vi til estlandskomisjon,frivvilighetssentralle, fretex og asylmottaket

bondekone skrev:
har aldri hørt om de
Selv er jeg usikker på å gi til folk som leverer lapper i posten og slikt siden jeg har hørt om så mye svindling av slike ting
SÅ her leverer vi til estlandskomisjon,frivvilighetssentralle, fretex og asylmottaket

Lurer på å ringe de på mandag å høre. De kommer rundt for å hente ting på onsdag så jeg har litt tid enda :)

Back
Topp