Aktiv baby!

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
Altså.. babyen har sparket og beveget seg i hele dag, også i natt. Fra å kjenne han såvidt innimellom til nesten hele tiden i dag. Trodde ikke dette var normalt såpass tidlig? Er 17+2, andregangs:) noen andre som har aktive babyer?

Her er det stort sett aktivitet hver dag og mye om kvelden/natten og morgenen. Er 19+3 i dag men har holdt på lenge :)

Ja min gutt er veldig aktiv. Har kjent han hver dag i mange uker. Er 18+2 idag og kjenner han sparke gjennom hele dagen.:) Kjenner også at han snur på seg.

Her er prinsessa veldig aktiv. Kjennte bevegelse første gang når jeg var 16 uker. Nå kjenner jeg bevegelse hele tiden. 18+6.
På ul så sparket hun i fra hver gang ul apparatet ble presset nedover mot henne :)
Hun liker virkelig ikke å bli forstyrret.

Altså.. babyen har sparket og beveget seg i hele dag, også i natt. Fra å kjenne han såvidt innimellom til nesten hele tiden i dag. Trodde ikke dette var normalt såpass tidlig? Er 17+2, andregangs:) noen andre som har aktive babyer?
Jeg er 17+4 og kjenner baby godt hver gang jeg ligger i ro nå [emoji4] Kjent hver dag den siste uka.

Så koselig [emoji7][emoji7] Gleder meg til å kjenne liv jeg også[emoji170][emoji813]️

Ja! Helt utrolig. For en uke siden kjente jeg absolutt ingenting, ca 5 dager siden kjente jeg antydning til sprell en gang eller to i to dager når jeg hadde lagt meg på kvelden. Neste tre tok det seg ordentlig opp med aktivitet hver kveld når jeg lå i sengen å kjente godt etter. Men i dag har det dulta og turna i magen flere ganger igjennom hele dagen[emoji7] 19+1

Jeg er førstegang og kjente de første bevegelsene når jeg var 16+2. Hadde aldri trodd jeg skulle kjenne så tidlig! Kjenner mer og mer tydelige spark nå[emoji1][emoji170]

Ja!! Kjente første tegnene til liv 15+3/4 (to uker siden) og da var det bare svake fornemmelser et par ganger om dagen. Forrige helg kviknet hun virkelig til og har hatt lengre perioder med sparking og romstering hver dag Det er superhyggelig. Er 17+4 i dag med morkaken foran, så er virkelig overrasket over hvor mye jeg kjenner :)

Her er det av og på. Noen ganger romstrerer hun noe ekstremt inni der og andre dager er det bare litt romstrering. Men mest aktiv på kveldene syns jeg

Varierer veldig på meg. Noen dager merker jeg ingenting, mens andre dager kan jeg kjenne det tydelig :Heartblue En fantastisk følelse! Gleder meg til det blir masse hver dag (jada, har fått høre mer enn en gang at jeg kommer til å angre på det :laughing002).

Jeg har kjent mye liv spesielt siste uken. Er 16+1 nå. Har begynt å stå opp klokken seks hver dag siden det er mye aktivitet..

Back
Topp