Aktiv baby!

Alk84

Gift med forumet
Ja... jeg er ikke mer enn 11+4 i dag men siden uke 9 har jeg kjent de bittesmå sprellene hvis jeg ligger på sofa'n. (Dette er min tredje) Men fra i går...... Dette er en skikkelig turner. Jeg spiste pizza og drakk brus. Da ble det plutselig pizzafest i magen å med turning ut av en annen verden. Det kjennes ut som hele livmora velter rundt inni der:p det er såpass at jeg tenker hvis dette fortsetter, så kommer det til å bli rimelig ubehagelig når baby blir større:D jeg husker førstemann og drev å "vælva" seg rundt innimellom når han var stor og det var til å bli kvalm av når det kjennes ut som at alt av innvoller også vrenger seg rundt:( hjelp:p

Åh syntes det hørtes litt koselig ut jeg☺️ men forstår jo at det kan være veldig ubehagelig hvis det starter så tidlig og at h*n spreller så masse. Jeg er førstegangs så vet ikke så mye:) bare ville skrive til deg:) lykke til med din lille sprellert:)

Oi kan man kjenne det såå tidlig ! Visste jeg ikke :)

Håper jeg også kjenner no snart selvom jeg tror det er non uker til her :)

Hihi så moro! Min forrige (første) var også vill i magen - og vill på utsiden :P lurer på om det generelt stemmer?! At de som er veldig aktive i magen ikke blir rolige barn på utsiden liksom?

Denne gangen virker det som jeg har en litt roligere en inni magen så regner med det tar litt tid før jeg merker noe :)

Kan bli spennende etterhvert det ja ;)
Får satse på at h*n roer seg litt ned etterhvert ;)
Gleder meg skikkelig til spark og slike ting denne gangen, sist merket jeg nesten ikke noe pga foranliggende morkake :(

Så gøy.
Som førstegangs gravid så høres det egentlig helt sprøtt ut. Synes det er veldig vanskelig å forestille meg hvordan det er og blir. Men det høres jo ut som noe man setter pris på når det begynner å merkes.
Kjenner at jeg begynner å glede meg litt, selv om jeg mentalt tenker at det er leeeenge til...

Så gøy.
Som førstegangs gravid så høres det egentlig helt sprøtt ut. Synes det er veldig vanskelig å forestille meg hvordan det er og blir. Men det høres jo ut som noe man setter pris på når det begynner å merkes.
Kjenner at jeg begynner å glede meg litt, selv om jeg mentalt tenker at det er leeeenge til...
Det er helt fantastisk! Jeg savnet magen skikkelig etter fødselen;) Se på tv, koe magen og kjenne spark... Gleder meg såååå til å få oppleve det igjen :)

Back
Topp