Aktiv baby

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Kjenner jenta mi ganske ofte og går ikke lang tid mellom hver gang. Spesielt på nettene, hender at jeg våkner av turningen også :p passer meg egentlig veldig greit siden jeg er den bekymra typen av meg :p men kan ikke huske storebror var så aktiv... Andre? Har vel lest en plass at det er rundt disse ukene babyen er mest aktiv...

Hun herjer mye om kveldene her :)
Koselig og litt plagsomt på samme tid. Synes jo det er så gøy så jeg blir liggende å kjenne etter istedenfor å prøve å sove så hun stjeler litt søvn :p MEN det gjør ikke noe. Heller det enn lite liv <3

Veslefrøkna turner no veldig her også, spesielt på morgen og kveld/natten <3
Har lest at barn nr2 ofte har mer boltringsplass enn nr1, fordi livmora allerede har vært strukket en gang. Kanskje det er derfor du kjenner mer liv denne gangen :) <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Han i magen her har vært veldig aktiv de siste dagene, i dag tror jeg han tar seg en liten pause men kjenner han fortsatt rører mye på seg og får noen kraftige spark i ny å ne :)

Aktiv baby her også :D mye liv, når jeg legger meg ned blir lille veeeeldig aktiv og sparker og turnet ;) svært synlig utenpå :p min første..

Jepp, her er det liv! Betryggende det da, og stort sett bare koselig, men håper ikke han er like mye våken og rastløs når han kommer utenfor magen hehe! :p

Her er det turnering hver kveld :)
Om morgenen også, men ikke SÅ enormt aktiv som om kvelden :)
På dagtid kjenner jeg lite, med mindre jeg setter meg ned, da kommer det gjerne bevegelser og spark.
Men det er ikke sånn, hopp opp og ned, snurr rundt, stompe kompen og stupe kråke og leke trampoline med blæren :p

de 2 andre var mer aktiv enn den her :p men nå ligger morkaka foran, mulig det demper litt mer.. selv om jegkjenner masse bevegelser hver dag nå mest på mårran og kveld...

Stort sett veldig aktiv den krabaten min også, akkurat som storebroren var.... :)

Har ei aktiv frøken i magen her også :-) Nyter hver eneste bevegelse ♥

Heldig dere med aktive babyer. Mi er visst av den rolige sorten, og innimellom blir jeg litt bekymra :-/ Må ofte "plage" hene litt for å få noe respons, og da er det som regel bare et par små dult. Burde vel kjenne de fleste bevegelser nå straks i uke 26.

Heldig dere med aktive babyer. Mi er visst av den rolige sorten, og innimellom blir jeg litt bekymra :-/ Må ofte "plage" hene litt for å få noe respons, og da er det som regel bare et par små dult. Burde vel kjenne de fleste bevegelser nå straks i uke 26.
Rolig her og, men kjenner iallfall daglig :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig aktiv morgen og kveld. Men har gjerne lange soveperioder.
Driver å turner rundt nå i skrivende stund. ;) Ser hele magen beveger seg. Litt artig å se på. Kan i blandt kjenne foten hennes. Så rart.. Mannen min synes det er litt småekkelt. Mens ungene synes det er kjempe stas å kjenne babyen. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp