Aktiv baby..

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
De siste to dagene har snuppa i magen vært skikkelig aktiv.. Altså hun har alltid vært en del aktiv men de siste to dagene har hun tatt helt av, jeg har rett og slett "vondt" i magen pga dette.
Noen andre som opplever dette?

Kan jo kanskje være fordi at det begynner å bli liten plass inni der for henne men fy søren så smertefullt det kan være enkelte ganger. :p

Meeen... veldig glad for å kjenne liv da! :D

Jeg har det på akkurat samme måten. De siste to dagene har hun vært veldig aktiv, og mange av bevegelsene er direkte vonde. Ikke moro :(

Helt grusomt til tider! :( Føler meg helt sprengt og magen kjennes mørbanket ut!! hehe..

Huff... Min er tidvis helt vill også. Sparker gjerne rett i ribbeinet mitt + at noe jeg tror enten er albue eller arm slår ut av magen min på samme sted flere ganger om dagen.
Tror han her er stoooor. Forhåpentligvis river han seg snart ut av hele sekken så fostervannet går! ;)
Ser det for meg, diger kar på 4,5 :P

:rolleyes:

Huff... Min er tidvis helt vill også. Sparker gjerne rett i ribbeinet mitt + at noe jeg tror enten er albue eller arm slår ut av magen min på samme sted flere ganger om dagen.
Tror han her er stoooor. Forhåpentligvis river han seg snart ut av hele sekken så fostervannet går! ;)
Ser det for meg, diger kar på 4,5 :p

:rolleyes:

hehehe... det er det jeg også satser på at etterhvert river hun seg ut av hele sekken slik at vannet går! hehehe... :D Begynner å lure på om snuppa er stor også, har ingen fjern aning om hva hun kan veie. :p

jaja.. ikke mange ukene igjen for noen av oss nå så vi får vel bare bite i det sure eple! :D

Sånn er det her også. Eller. Han er ikke aktiv så veldig ofte, nesten sjeldnere, men når han beveger på seg, er det ofte vondt. Begynner nok å få veldig liten plass.

Her er frøkna spinnvill i magen min, morsomt å kjenne konturene av foten som beveger seg over magen. Noen ganger skvetter jeg til med et au fordi det rett og slett gjør vondt.

Pjokken her har vært veldig aktiv hele svangerskapet og nå som han er større blir det meget ubehagelig til tider, ja.

Slipeper heldigvis å bekymre meg for om han har det bra :)

Termin 17. juli :)

mye bevegelse her også, det er jo en betryggelse. Men merker også at bevegelsene begynner å bli vonde...

Her er lillesøster veldig aktiv for tiden ja! :-)
Har blitt mye mer aktiv den siste uken, og det kan jo komme av at plassen er mindre kanskje?
Kanskje de prøver å "vide" ut plassen sin! Hi hi! :p
Jeg trodde først det var fordi jeg har spist mer i det siste, men har vært like aktiv igår, når jeg ikke spiste stort.

Men det er jo tydelig at det er flere som opplever det, så kan jo ha med plassen å gjøre. :-)

hehehe... det er det jeg også satser på at etterhvert river hun seg ut av hele sekken slik at vannet går! hehehe... :D Begynner å lure på om snuppa er stor også, har ingen fjern aning om hva hun kan veie. :p

jaja.. ikke mange ukene igjen for noen av oss nå så vi får vel bare bite i det sure eple! :D

Håper bare jeg slipper unna brekte ribbein. :) Du og forøvrig! ;)

I går var lille veldig rolig, pleier å være ganske aktiv. Men fikk det igjen i dag da :P Kjørte fra Haugesund til Stavanger og han tok helt av på ferja. Og på vei hjem var det en del kø på ferja og fra ferja ph til Hgsd, å hjelpeste meg for en turbounge - eg satt og kjørte beina sammen, mens han sprella rundt og kjentes ut som om han stanga hodet skikkelig nedover - noe som igjen førte til en sprengt blære :P

Back
Topp