Aktiv baby!

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
I går kveld på jobb kjente jeg en del romstering i magen,og da jeg la meg var det også en del bevegelse. Men da jeg våkna i dag første gang kl.5.. omg for et sirkus! Mannen prøvde å kjenne forrige uke,men kjente ikke noe. Babyen var ikke så aktiv akkurat da og de sparkene jeg tenkte han skulle kjenne, merket han ikke noe til. Men nå er jeg sikker på at man til og med kunne sett det. Skikkelig turning inni der. Det er så deilig :)

Herlig! Her kjennes det mest på innsida enn så lenge, men jeg kjente en tydelig salto her en dag! Gleder meg til mer (men helst ikke så mye mot utgangen...)!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Morsomt :) Her har det kjentes veldig godt lenge. Jm sa på oul at babyen lå veldig langt ut og at morkaken lå på baksiden. Kan ikke huske at det har vært så tydelig med de andre.

Hær har mannen kjent spark i over 2uker og bi lan se sparka på magen! Verdens herligste følelse!

Så morsomt da:)
Her ligger morkaken foran så bevegelsene blir litt dempet pga det, men kjenner sparkene bedre og bedre da:)

Her ligger også morkaken foran, så den demper nok en del. Men i morges så jeg to spark på utsida :) :) 23 uker nå.

Jeg har kjent bevegelse i noen uker, men i går kjente jeg spark på utsiden for første gang :) For en herlig følelse! :) Pappan kjente også et spark :) :) <3

Jeg kjente også spark på utsiden for første gang i går...herlig ❤❤❤

Jeg har kjent spark noen uker nå, og på lørdag kjente den vordende far det også :) Særlig når jeg legger meg for natta tar det heeeeeelt av...herlig følelse :)
Med storesøster lå morkaka foran så han kjente det ikke så tidlig da, men denne gangen ligger morkaka bak :)

Så koselig,skikkelig party i magen :)

Back
Topp