Aktiv baby????

ceki79

Betatt av forumet
Min lille prinsesse er utrolig aktiv på natta. Har hørt at de blir gjerne omvendte når de blir født. Men ikke så sikker på om dette stemmer. Noen m erfaring ??? Har to jenter fra før, men de har blitt så store at jeg ikke husker hvordan d var m de. Hehe.

Jeg har en gutt på 2 1/2 år og han er av den VELDIG aktive typen. Mener å huske han også var aktiv i magen, men kan jo hende jeg husker feil også...

Har 2 veldig aktive krabater i magen nå, så jeg krysser fingre for at det stemmer som du sier at de da blir motsatt når de kommer ut :) I hvertfall håper jeg de sover bra på nettene, i motsetning til sin storebror...

Med to i magen skjønner jeg godt du kunne trenge nattesøvn når de kommer. Langt er du på vei nå da???

Jeg er 29+2 i dag, så det går den rette veien :) Full nedtelling nå.. Termin er 17.mai, men de kommer nok før den tid. Når er din termin?

Blir spennende å se om de faktisk  blir like aktive når de kommer ut disse nurkene våre da, eller om de blir motsatt.

Guttungen var ganske aktiv i magen,men egentlig var det mest på dagen han var aktiv...og han har siden han ble født sover rolig (litt drømming,vondter,tenner osv,men godt sovehjerte)

Denne lille inni magen nå er knallaktiv, de strever med hver UL å få bilder og hjertestrømmningen til å bli gode pga han ikke vil ligge stille...så blir spennede å se åssen det blir når han kommer ut :)

Jeg fikk vite at de gjerne blir slik som de er i magen, noe jeg håper på er sant siden det da ser ut som babyen blir et B menneske som meg

Back
Topp