Aktiv baby????

ceki79

Betatt av forumet
Min lille prinsesse er utrolig aktiv på natta. Har hørt at de blir gjerne omvendte når de blir født. Men ikke så sikker på om dette stemmer. Noen m erfaring ??? Har to jenter fra før, men de har blitt så store at jeg ikke husker hvordan d var m de. Hehe.

Her hadde babyen samme døgnrytme, som den hadde inni magen, etter den ble født. Vi klarte vel først å endre den ved ca 4 mnd alder. (Kviknet til rundt midnatt og holdt det gående)

Storebror var veeeldig rolig i magen. bevegde seg aldri om natta som jeg husker. Var akkurat lik da han kom ut - sov nesten døgnet rundt.. 

Mine har hatt samme døgrytme når de kom ut som de hadde i magen. Begge har vært helt rolige på natten, fra ca 01 til litt ut på formiddagen, og slik fortsatte de etter at de ble født. Veldig greit :) Denne har kortere perioder den er stille, så det blir mok annerledes denne gangen.

min gutt var veeeldig rolig av seg (litt for rolig!), men ALLTID når jeg endelig begynte å duppe av i 5tiden om morgenen så våknet han og herjet rundt i magen. når han var født så var han en veldig rolig og blid baby som sov natten gjennom fra han bare var et par uker gammel.

han var en fryd av en baby så håååååper lillesøster er lik han der emoticon

Hehe, mini var aktiv i magen. Hadde egentlig lite kontroll på døgnrytmen hans, men jeg fokuserte også på andre ting.
Han var ganske lik utenfor og det tok lang tid før vi fikk ham til å sove lenge om gangen.. Aktive gutten min <3

Babyen i magen er aktiv akkurat når det passer han og spesielt ved lunsjtider. Roligere på kvelden, og vekker meg iallefall ikke på natta. Med mindre jeg legger meg på magen :p

Jeg har en veldig aktiv baby på ettermiddag/kveld. Hender seg det kommer noen spark iløpet av natten.:) 
Blir spennende å se hva slags småtroll som kommer ut:) 

Back
Topp