Aktiv baby om natt i og utenfor mage?

Nuttepip

Andre møte med forumet
Hei,
Lurer på om flere som er 2.gangsgravide vil dele erfaring med hvordan baby var i magen og utenfor med nr 1? Storesøster var alltid rolig (som jeg fikk med meg) om natten, og mye våken dag og kveld. Sånn var hun utenfor magen og, alltid sovet godt om natten. Lillebror i magen nå er veldig aktiv om natten men lite aktiv om dagen, selv om jeg tar det mye med ro pga sykemelding. Redd han blir en nattugle, haha. Skal sies at jeg kjenner mer denne gangen pga morkakeplassering.
Erfaringer? :Heartblue

Begge mine har vært sykt aktive om kveld og natt i magen, men begge har vært relativt rolige utenfor magen om natten helt fra start, med ok søvn hele veien. Våkner for å spise har de jo gjort men ikke noe spesielt med uro utover det. Så ville tatt det der heeelt med ro, er nok bare vanlig å kjenne det når man roer seg selv, og ikke bekymre seg for om man får en liten rave-baby
:)

Sniker fra mars!

Ingen relasjon mellom aktivitet i magen ved utenfor her. Har fire barn, venter nr5. :)

Venter nummer 6, sist svangerskap med baby nummer 5 var det mest aktivitet kveld og natt og baby kom ut med den rytmen. Dessverre likt nå…

Back
Topp