Aktiv baby imagen = gutt?

Tichini

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Har lest at guttebabyer er mye mer aktive i magen enn jentebabyer, noen det har stemt med? Vet ikke kjønnet på knøttet i magen men h*n er kjempe aktiv så jeg tror det er en liten gutt[:)]

d har æ aldri hørt. ætter ka ul sei så får æ ei jente å kan vel sei at ho t tider føles overaktiv (akkurat som mora)

har aldri hørt d jeg heller... min er aktiv og d er en gutt...

min er aktiv også og det er jente. men første fødte var veldig rolig og det var også jente.

Jeg har også hørt det...... [:D]

Vet ikkje om det stemmer, men min var ganske aktiv og det blei ein gutt[:D]

Tror ikke helt på det der. Vi er 3 søstre og 2 brødre, og mamma sa at vi jentene var mer akriv enn gutta. Men det er jo mamma da... Kan jo hende det er motsatt med andre..

Ei jeg kjenner som har 2 gutter sa at den siste var mer aktiv enn den første..
Tror sånt er mer individuelt fra unge til unge..

min er veldig aktiv,jeg venter en gutt[:)]

Min tulle har blitt veldig rolig den siste tiden, men merker at hun er der[;)]

Nå gikk jeg bare til uke 28 sist og det var en gutt, denne gangen sier de det er en jente og jeg synes det har vært mer liv nå en sist. Men kan nok ikke sammelignes siden vanne gikk i uke 22 på han. Stakar liten hadde ikke noe vann å vær aktiv i [;)][&o][;)]

Det stemte ikke på meg hvertfall....Lea var veldig aktiv gjennom hele svangerskapet

Syntes ikke min gutt (om det stemmer da) er så overstadig aktiv...

Jeg venter jente å hun er veldig aktiv...[:D]

jeg skal få en liten jente og hun er kjempe aktiv, hun ligger å sparker og snur på seg masse. Så det stemmer ikke at gutter er mer aktiv en jenter. da jeg gikk gravid med datteren min så var hun kjempe aktiv og. så tror det er bare en myte...

såfall blir det sikker jenta her :P

gutten var kjempe rolig i magen.. men jenta var spinn vill te tider..

Har hørt snakk i noe sånnt...
Jeg mistenker at det blir jente og jeg har en veldig rolig krabat i magen[:)]

Back
Topp