Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har lest at guttebabyer er mye mer aktive i magen enn jentebabyer, noen det har stemt med? Vet ikke kjønnet på knøttet i magen men h*n er kjempe aktiv så jeg tror det er en liten gutt[:)]
Tror ikke helt på det der. Vi er 3 søstre og 2 brødre, og mamma sa at vi jentene var mer akriv enn gutta. Men det er jo mamma da... Kan jo hende det er motsatt med andre..
Ei jeg kjenner som har 2 gutter sa at den siste var mer aktiv enn den første..
Tror sånt er mer individuelt fra unge til unge..
Nå gikk jeg bare til uke 28 sist og det var en gutt, denne gangen sier de det er en jente og jeg synes det har vært mer liv nå en sist. Men kan nok ikke sammelignes siden vanne gikk i uke 22 på han. Stakar liten hadde ikke noe vann å vær aktiv i [;)][&o][;)]
jeg skal få en liten jente og hun er kjempe aktiv, hun ligger å sparker og snur på seg masse. Så det stemmer ikke at gutter er mer aktiv en jenter. da jeg gikk gravid med datteren min så var hun kjempe aktiv og. så tror det er bare en myte...