Aktiv baby [emoji3]

Nov08juni10nov17?

Flørter med forumet
Er vanvittig trøtt, klokken har passert 11 og likevel er det en våken og aktiv liten jente som ikke vil at mammaen skal sove [emoji3] en fantastisk god følelse å kjenne de stadig kraftigere sparkene... men må de komme når resten av kroppen skriker etter søvn? Kveldens hjertesukk fra min sin side [emoji171]

Er det samme her [emoji16] kjenner mest når eg legger meg for kvelden. Har lest att babyen blir byssa i søvn og derfor søv best når vi er våkne og går rundt [emoji5]

Som hun sa [emoji115] skjer her også. Sirkus I magen når jeg sitter meg ned eller legger meg I sengen [emoji3]

Er vanvittig trøtt, klokken har passert 11 og likevel er det en våken og aktiv liten jente som ikke vil at mammaen skal sove [emoji3] en fantastisk god følelse å kjenne de stadig kraftigere sparkene... men må de komme når resten av kroppen skriker etter søvn? Kveldens hjertesukk fra min sin side [emoji171]
Slik er det her også :happy: Merker ikke så mye før etter kl. 10 på dagen faktisk, men etter det holder det seg på det jevne. Når jeg sitter da, kjenner ikke noe spark enda mens jeg står/går.
Hærlig :dummy1:

Koselig å kjenne sparkene, tross man blir frarøvet litt søvn. :)

Back
Topp