Akta Graco bilsete

Camillas

Elsker forumet
Har noen erfaring med dette setet? Er det bra?

dytt dytt [:D]

Vi har det! Liker setet kjempegodt, enkelt å ta det med seg ut og inn av bilen (vi har base). Greit å ha setet inne så det ikke blir så kalt nå på vinteren. Eneste som jeg ikke er helt fornøyd med er at når B sovner oppi der henger hodet hans. Men det er vel samme problem med alle seter vil jeg tro, i og med at de må være bratte i ryggen pga sikkerheten.

Ikke enda. Kjøpte ett i går 0-25kg (5,5mnd+) Vi har be safe 9-25kg fra før. Men har 2 biler sådet er greit å ha i begge. Har ikke montert det nye enda, men jeg synes det ser stødigere ut en be safen, gutten sitter mer kompakt og det er lettere å stremme selen.[&:]  (enklere bruksanvisning også) 
Han som solgte det mente at jeg skulle gå for Akta Graco fremmfor be safe.

Men du er vel ute etter sete til nyfødt, så da får jeg bare hjelpe deg å dytte.(Skal kjøpe selv også snart,så da spørs det hvilket det blir)

jepp er fornøyd med det! har også trilla som hører til, veldig praktisk viss en berre skal inn på butikken og småen sover. "klikk" ut av basen og "klikk" på vogna.[:D]

Akta Graco er en produsent.

Hvilke sete er det du tenker på?

Autobaby
Logico S
Cosmic
Duo Flex
Duologic
???

Takk for svar [:)]

Vi har nemlig vært så heldige å arvet ett nesten ubrukt Akta Graco sete. Har aldri hatt barn før og null peiling på hva som er bra.
Setet ser veldig fint og bra ut og virker veldig enkelt med basen. Gleder meg til å bruke den [:D]

ORIGINAL: Baby_alex

Autobaby
Logico S
Cosmic
Duo Flex
Duologic
???

Hmmm ja si det [8|]

Vi har arvet setet og det står bare Akta Graco på det, står ikke noe mer på bruksanvisningen heller.
Det er fra 0 - 13 kg da [:)]

hadde det til linnea.. elsker den stolen..

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: Camillas

Autobaby
Logico S
Cosmic
Duo Flex
Duologic
???

Hmmm ja si det [8|]

Vi har arvet setet og det står bare Akta Graco på det, står ikke noe mer på bruksanvisningen heller.

Da er det Akta Graco Logico S [:)] 

Ikke hvis den er fra 2006. Da er det autobaby.
Må bare skuffe deg og si at den stolen er håpløs i forhold til mange andre. Barnet sitter alt for bratt til å begynne med. Henger kun i skrittstoppen. Det er også vanskelig å få basen til å stå skikkelig støtt.
Bortsett fra det er det en grei stol. Fin å bruke når ungene blir litt større.

Duo Logic er en genial stol. Da har du stol fra nyfødt og frem til 4 år +

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

jeg har acta graco nyfødt (husker ikke hva d heter) og har brukt d til begge barna, elsker den bilstolen!
har base så jeg bare klikker den fast i bilen og er lett (av vekt) så er ikke noe problem å bære med seg[:D]

Sign. Nå bruker lillebror den, og storesøster fikk ny, også den acta graco. Vi er kjempefornøyd!!! (Den til storesøster kan brukes i begge fartsretninger, så vi kan snu den når hun blir større. Kjøper vel en slik til lillebror å, til høsten engang... [:D] )

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: Camillas

Autobaby
Logico S
Cosmic
Duo Flex
Duologic
???

Hmmm ja si det [8|]

Da er det Akta Graco Logico S [:)] 

Ikke hvis den er fra 2006. Da er det autobaby.
Må bare skuffe deg og si at den stolen er håpløs i forhold til mange andre. Barnet sitter alt for bratt til å begynne med. Henger kun i skrittstoppen. Det er også vanskelig å få basen til å stå skikkelig støtt.
Bortsett fra det er det en grei stol. Fin å bruke når ungene blir litt større.

Duo Logic er en genial stol. Da har du stol fra nyfødt og frem til 4 år +

syns den er genial jeg.. linnea hang sldri med hodet i den. jo brattere de kan sitte jo sikrere er det, basen sto som klistra i setet her..
men alle liker ikke det samme. [:D]

venninna mi hatet sin duo logic ungen satt krøpa i det, og fetteren på 3år hadde ikke plass i det.

Back
Topp