akta cosmic bilstol

Hatai

Elsker forumet
Noen av dere som har den? fornøyd? Vurderer å kjøpe en brukt for 1500 9-18 kg. Hva syns dere om den prisen?

Vi har et cosmic comfort s som vi er kjempefornøyde med det![:)]Tror vi gav 3200 nytt så 1500 er en fin pris[:)]

ORIGINAL: rai

Vi har et cosmic comfort s som vi er kjempefornøyde med det![:)]Tror vi gav 3200 nytt så 1500 er en fin pris[:)]

oki [:)] Takk for svar[:D]

ORIGINAL: Hatai

oki [:)] Takk for svar[:D]

Me kjøpte brukt til 900kr, 2 år gammal..

Vi også har, kjøpte brukt 1000 kr for 2 år gammelt. Kjempefornøyd!! Aksel sitter kjempegodt i det, og sover godt i det også! :) På lang biltur for en uke siden var det veldig deilig at jeg kunne justere litt på sittestillingen hans ved å bare vri på en knapp, slik at han kunne bytte stilling litt. [:)]

Skal du kjøpe brukt bør du ta av trekket og sørge for at isoporen er hel. Det er liksom "testen" for å se om setet har vært i ulykke eller blitt skadet. [:)]

Den selges for 2000 på salg her jeg bor siden en lekebutikk skal slutte å selge bilstoler. Den koster opp til 4000 ny, tror vi betalte 3600 eller noe i den duren. Vi er veldig fornøyde, men som mange andre stoler er den kanksje ikke den letteste å flytte fra bil til bil så vi skal kjøpe en britax twe til besteforeldrene siden den vil bli flyttet ofte. Jeg er veldig fonøyd med setet og det har passet til gutten min passet siden han var 6-7 mnd. siden det kan justeres opp en del og da også passer for de som tidlig vokser ut av babysetet, men enda trenger en del støtte.

hadde den et par mnd. vil IKKE annbefale dette sete! vi vurderte jo å kjøpe dette sete selv, men endte opp med besafe sitt. Barnas hus annbefalte ikke sete heller. å det skjønnte ej den dagen vi skulle låne det. festa på sete var knekkt. gutten vår hadde ikke noe god støtte, å han var veldig misfornøyd med å sitte i dette sete. så her unngår vi så fremmt det er mulig alt fra acta graco

Back
Topp