Aksjon

silke

Gift med forumet
Hei, det var da frykteli stille her inne i dag. Hva har skjedd med fredags underholdningen vår. Har jo vore så mye aksjon her om helgene i det siste?????

Forstår ingenting jeg[:D][:D][:D]

Jeg har vore litt "borte" ei en ukes tid, tar på dette med 3 timers skift... Kjenner at jeg er frykteli sliten nå. Er hardt å være alene med 3 barn. Så de store spiloppene får andre så for [8D] 

Hvor er #martine# i dag da?[:D]

Da er det jo ikke så rart det er stille[;)]

Bare en ting...når en er så sliten at man bare gråter, hvorfor skjønner ikke mannen at han kanskje bør hjelpe da? Er menn generelt litt "tilbakestående" når det kommer til å tolke kvinners behov?

tja muli d. min ex-man klarte aldri å tolke mine signala.
men e heldi at æ nu har en som tar d ganske fort.
enkelte menn ser d ut t at man må sei teng rett ut t

Tror det er ganske normalt at de ikke skjønner det ja. Slikt må fortelles, og gjerne forklares hver dag hvorfor man er sliten og at man trenger hjelp. Menn er ikke fra samme planet som oss vet du..[;)]

Bare vent, det kommer nok i løpet av helga[;)] De siste helgene har det vært full fart, god underholdning når man ser på fra sidelinja... Og litt moro når man ikke klarer å la vær å blande seg[8D] 

ORIGINAL: silke

Bare en ting...når en er så sliten at man bare gråter, hvorfor skjønner ikke mannen at han kanskje bør hjelpe da? Er menn generelt litt "tilbakestående" når det kommer til å tolke kvinners behov?

ja menn er litt tilbakestående,i hvertfall de jeg kjenner[>:]

ORIGINAL: silke

Minn mann kan iallfall ikke skjønne at jeg blir sliten av å være hjemme med både Madeleine og Adrian hver dag...... Han mener at det er han som kun kan være sliten siden han går på skole. Regner med at man ikke blir sliten av å være hjemme med barn.....[:(]

JA SLIK VAR DET MED MEG OG...GREIN BERRE DET RINGTE PÅ DØRA..MANNEN BA MEG TA MEG SAMMEN...JÆVLA LETT Å SEI NÅR HAN IKKJ EHA SKVISA UTAV SEG EIN ONGJE!!!![:@]

ORIGINAL: **martine**

ORIGINAL: nemi.marselia

huff ja då e d førståeli at du e sliten.

*martine* har æ ikkje sett her i dag [:D]

[:D][:D]er det mulig sier jeg bare ha ha ha hah 
så hyggelig å bli etterlyst då[:D] eg har no vert her før idag eg[;)] men har hatt besøk, og no er det leggetid[;)]
Ps. heller stille enn masse krangling meiner no eg då[:)] sove godt alle sammen[:)]

Back
Topp