Akseptabelt for deg, men ikke partner?

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Ja damer, er det noen ting som er "akseptable" for deg å gjøre, men ikke din partner?

Jeg jobbet overtid i dag, og fant ut at jeg skulle spise mat i byen. Normalt ville jeg da bare spist noe kjapt på en fastfoodrestaurant. MEN, i dag fant jeg ut at jeg skulle ringe en gammel skolevenninne, og spise på Friday's. Men ga jeg sambo beskjed om akkurat det? Nei! Jeg glemte meg rett og slett, og plutselig hadde vi vært på Friday's i 2 timer, og jeg hadde ikke tatt telefonen. Sjekket den, og det var 4 ubesvarte samtaler og en SMS.

Hadde det vært sambo som gjorde det, hadde jeg vært fly forbanna. Men det var jo "bare" en forglemmelse. Og jeg har rydda og vaska og ordna som en helt når jeg kom hjem for å "bøte" på det. Han er ikke sur eller sint, noe jeg hadde vært.

Har dere noen sånne situasjoner?

Jash, hehe.
Blir småsur for det meste, mens han er ikke så høytidlig på det [8D][:D]
Hehe, ikke så ille da.. men jeg er nok endel mer prippen.

Hadde det vært min samboer som var ute og ikke tok telefonen så snakker vi nok 15 ubesvarte og minst 2 SURE sms.
Mens jeg hadde kanskje fått et par telefoner og en sms med spm om jeg ble sen.

Han kan finne på å bruke 2 timer på handle mat!! Noe jeg synes er latterlig [&:] Man kan handle, bli ferdig og komme hjem igjen.
MÅ ikke skravle med alle man ser på butikken [8D] Men kanskje det er hans "fritid". Hahaha [:D]

hehe, var ikke en sur melding jeg fikk heller. Det stod bare "kjøp melk". Jeg hadde skrevet noe sånt som at det er helt uakseptabelt å være borte så lenge uten å gi beskjed bla bla bla [8D]

ORIGINAL: StinkiStini

Jash, hehe.
Blir småsur for det meste, mens han er ikke så høytidlig på det [8D][:D]
Hehe, ikke så ille da.. men jeg er nok endel mer prippen.

Hadde det vært min samboer som var ute og ikke tok telefonen så snakker vi nok 15 ubesvarte og minst 2 SURE sms.
Mens jeg hadde kanskje fått et par telefoner og en sms med spm om jeg ble sen.

Omtrent som om du beskriver meg det der.. [8D]

ORIGINAL: BølleBella

Han kan finne på å bruke 2 timer på handle mat!! Noe jeg synes er latterlig [&:] Man kan handle, bli ferdig og komme hjem igjen.
MÅ ikke skravle med alle man ser på butikken [8D] Men kanskje det er hans "fritid". Hahaha [:D]

Haha, en sånn fyr har jeg også [8D]

Back
Topp