akrylnegler

Silly

Elsker forumet
noen som kan anbefale dette?
har prøvd gelenegler men det funka ikke helt for meg...
hva er prisen på det?

Det er veldig bra! Jeg har satt på mine for snart 2 mnd siden og har dem ennda.. De har vokst opp å jeg skal sette på nye snart.. Men, du kan fylle etter etterhvert og de holder bra! Jeg betalte 690,- på Oslo bli ny studio.

betalte 600kr for gelenegler, men de datt av etter bare noen dager... gikk tilbake å sa det å fikk til svar at det vare bare sånn det var for noen... [:@]
skal ikke ha gelenegler igjen hvertfall...[8|]
det koster like mye med akryl ja?
fikk så lyst til å stase meg litt opp, å fine negler gjør susen[:)]

er det noen som har prøvd www.abcnails.no?
det hørtes veldig gøy ut da![:)]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

ORIGINAL: Silly

betalte 600kr for gelenegler, men de datt av etter bare noen dager... gikk tilbake å sa det å fikk til svar at det vare bare sånn det var for noen... [:@]

kan hjelpe å bytte sted også... første stedet jeg prøvde så datt neglene av SELV etter 2 dager... fylte på de 2 og så gikk det 2 uker og så datt neglene av igjen.. never again sa jeg!
Men så prøvde jeg der jeg går nå, 4 uker senere og neglene har først nå vist tegn til å ville bli ordnet med... supre negler og ikke vonde og trengte ikke lang tid med tilvending heller.

Mange salonger som ikke leverer det man betaler for, fordi de ikke har tid til å gjøre det ordentlig.

det har nok mye å si ja, ble bare så lei når de bare datt av liksom etter noen dager...[&:]
skal hvertfall ikke gå dit igjen!![:D]

kan hjelpe å bytte sted også... første stedet jeg prøvde så datt neglene av SELV etter 2 dager... fylte på de 2 og så gikk det 2 uker og så datt neglene av igjen.. never again sa jeg!
Men så prøvde jeg der jeg går nå, 4 uker senere og neglene har først nå vist tegn til å ville bli ordnet med... supre negler og ikke vonde og trengte ikke lang tid med tilvending heller.

Mange salonger som ikke leverer det man betaler for, fordi de ikke har tid til å gjøre det ordentlig.

det har nok mye å si ja, ble bare så lei når de bare datt av liksom etter noen dager...[&:]
skal hvertfall ikke gå dit igjen!![:D]
nei ikke gjør det! vil tro sjangsen for at du blir missfornøyd igjen er stor[&:]... Henne jeg prøve første gang har MANGE kunder som vil over der jeg går nå så stakkars jentene har nesten ikke tid til pause![8D] MEN de tar seg god tid likevel og gjør jobben som de skal

det er godt de tar seg tid og gjør jobben ordentlig da! skulle jo igrunn bare mangle, er jo endel penger....[8|][:)]

ingen som har prøvd www.abcfornails.no??

oops.. hadde visst skrevet feil i linken....[8|][:D]

dytt

Back
Topp