Akkutte magesmerter

Lamiah

Flørter med forumet
Skulle legge lillegutt, og da jeg var på vei tilbake i stua, merka jeg at jeg begynte å få vondt.. Ganske langt ned til høyre,føles nesten som der jeg har mensensmerter. Det stråler litt ut i ryggen, og det er vondest når jeg beveger meg.

Har ikke mulighet ti lå dra på noen legevakt, med mindre det er krise, da samboer er utenlands...

Høres ut som det kan være blindtarmen, og det bør sjekkes av lege. Prøv å trykk forsiktig der hvor du har vondt, så slipper du fort, blir det vondere når du slipper ringer du legevakta øyeblikkelig. 

Joda, men om det ikke er for mye info, så er jeg litt løs i magen også.. Har ikke noe feber da vel å merke...

Da kan det være cyste, mensen, luftsmerter (noe som ofte kommer sammen med løs mage). Men blir det verre, så bør du ringe legevakten å forhøre deg med de. 
God bedring :) Krysser fingrene for at det forsvinner like fort som det kom :)

Ja, det håper jeg også. Sitter med beina høyt, og da er det hvertfall litt bedre! 
Men hvor bør grensa for å ringe lege gå æ?

Spørs hvor vondt du har det, men er det så ille at du ikke klarer å gå eller får sove, så ville jeg nok ringt. Mener de at du trenger en sjekk, så sier de det ellers får du bare beskjed om å vente til i morgen. 

Back
Topp