Akkurat no e ej på kokepunkte!!!

pippå

Glad i forumet
Kjenne ej helde på å bli gaaaaaaaaalllllllllllll!!!!!

Etter en litt stressa dag på jobb kom ej heim t min kjære for å slappe av nokken tima før ej skulle på møte med jobben igjenn.
Men da hadde han ik tid t å sette sej ned å slappe av atme mej, for da måtte han skrive reiserekninga!
Så måtte vi på besøk t svigersøstra mi for å hente nokke og d såklart 1,5 t før ej skulle på møte(trenger 30min får å komme mej på jobben derifra) så måtte vi ta oss en kaffi der!
Så var d å stresse sej heim å sette av min kjære mann før ej satte kursen mot jobben.
Så var d å sitte på møte i ca2t. Endelig heim å slappe av tenkte ej.....Men nei.....
Kom heim å da står mannen min på hall7 nedi opvask kummen!!!! TETT VASK. Supert!!!!!!
Da va d berre å hive sei i bilen får å kjøpe BLUMBO!
Heim... Så tenkte ej at ej skulle spille Vil Du Bli Miljonær.....Men trur du d va so lett...NEI....
Så etter ei stund ga ej opp..... [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Så da va d t bake t min kjære mann..... Han ska reise på sjøen i mårga og i kveld ska vi ombord i båten hass me kofferten,men he han pakka???? NEIIIIIIIII!!!!!
Ka trur dokka at han styra me no? Sitte på nett å ser nokke fotball styr!!!
Kjenne d kokaaaaaaa!

PS.Har hodepine på andre dagen! Og ingen ting virka av d ej kan ta i desse tider!
Tar gjerne imot forslag.[:)]

Vart litt langt ditte men måååtttte få d ut før ej explodera!!!!!!!

Ej berre ÅJ! En sunnmøring gitt! Første ej tenkte på når ej las overskrifta.. [:D][8D]

Forstår godt de koka, ekje allti so mykje som skal til.. He sambo fått erfart i heimen her også!

[:D]

Ja hær he du en ekte sunnmøring! Heheheee... Du veit tomflaske og sunnmøringa d finne du åvær alt!!![:D]
Kjenne berre at d e like før ej explodera,men ej v ik explodere slik på han rett før han fær. For d e no ik has sin fæil at ej he d slik,men d e berre d at små ting e såååååå iriterande.....
Veit liksom ik ka ej ska jære ta all den agrisjonen ej he akkurat no!!!!!

Prøv å legg en ispakke på panna og legg deg på sofan og slapp av snuppa[:)][:)] God bedring:) Et annet tips er 2 paracet og en sterk kaffekopp[;)] (ps. jeg har migrene light så vet alt om hodepine)

Hehe, sånne daga der alt går i mot ein e skikkelig balne! [&o] Ingenting går slik ein har planlagt! Men prøv å pust djupt og sjå framover. Midt i ein hormonkamp er slike dagar det siste ein treng, men ein kan dessverre ikkje forutsjå kva som skal skje av uforutsatte ting.. Håpar du får ein betre dag i morgon og ei fin natt saman med din kjære før han reiser av gårde!

Hehe....Ja jeg forstår du er frustrert...høres ut som gubben min det der.....Men unntak av det med vasken, for min mann går ALDRI inærheten av den... Og i allefall ikke hvis den er tett....

Her i hus er det nemlig jeg som må ordne opp i tette sluk og gjøre det som ann sees som fysisk arbeid :)

Men håper du finner roen, og karer å koble av litt....Hodepinen får vi håper går over snart!!!

Sukk! Da sitter ej her aleine![:(]
Vell alt jekk greit,men i dag he ting gådt litt bedre sjøl om d he våre travelt!
Og no berre lengta ej etter min kjære,heldigvis kommer båten hit i mårga og da ska ej ombord å hilse på han![:D][:D][:D][:D]
Så e ej veldig glad for at d e helg snart! Blir spennende å komme heim t mamma og pappa får å se kjøkkene og spisestua dei holder på med. men best av alt e at ej ska bare slappe av!
Grur mej litt t mandag![&:]
Da ska ej t ul får å se om der e blocyste på eggståkkane mine![:'(]
håpe håpe at der ik e nåkke........

Så....plutselig ska ej begynne på sprøyter den 21! [:D][:)]

Back
Topp